• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

17 mai

NasseNøff2014

VenterJente2014
Damer, hva skal dere til 17 mai med den store bolla?

Jeg er så usikker om jeg orker noe særlig til 17 mai - og syns det er så synd at jeg må ligge hjemme dersom jeg ikke orker annet :(

Sent from my iPhone using BV Forum

17 mai er det tidlig opp å gå i barnehage tog med lille prins :D så til byen å spise pølse i vaffel. På ettermiddagen får vi gjester på grilling :) gledings :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har store planer om å tilbringe dagen på sofaen med beina høyt :)

Har både lang, svart kjole og svart tunika og svart bukse. Hva jeg velger er vel litt væravhengig...

Blir å dra på meg bunaden og pese meg i barnehagetoget før vi skal til byen å se på alle de glade menneskene og spise masse is :) På kvelden blir det middag hos mor og far, da far har bursdag :)

Når jeg var gravid for to år siden gjorde vi ikke noe spesielt på 17. mai annet enn å spise god mat og kose oss. Denne gangen har vi en snart toåring, så vi skal ihvertfall se på barnetoget (vet ikke om jeg orker å gå i toget, nemlig..), men ellers blir det ikke så mye annet enn å kose oss hjemme, spise god mat og kake, og kanskje få besøk av noen besteforeldre (til snuppa) :)

Familiefrokost, gå i tog, leker og aktiviteter på den lokale skolen og middag med venner på ettermiddagen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

17 mai er det tidlig opp å gå i barnehage tog med lille prins :D så til byen å spise pølse i vaffel. På ettermiddagen får vi gjester på grilling :) gledings :D

Stemmer det at dere spiser pølse I vaffel? Er det en slager jeg ikke har fått med meg? ;)

Stemmer det at dere spiser pølse I vaffel? Er det en slager jeg ikke har fått med meg? ;)

Nå skal ikke jeg svare for Spiramin, men et vilt gjett på at hun er fra Østfold:) Jeg er ikke fra Østfold, men fra sør i Akershus, og pølse i vaffel er godt. For meg holder det med et par biter, men den blandinga av salt og søtt skal man ikke kimse av:)

Nesten som vanlig bortsett fra at turen til Oslo sentrum i bunad dropper vi og jeg får ikke champagnefrokost men god frokost skal vi sørge for!

Kose oss med venner, god mat og drikke hjemme fra formiddagen til kvelden. Hjortestek, hveteboller, kaker og champagne/mimosa er noen av tingene på menyen til gjestene :-D

Nå skal ikke jeg svare for Spiramin, men et vilt gjett på at hun er fra Østfold:) Jeg er ikke fra Østfold, men fra sør i Akershus, og pølse i vaffel er godt. For meg holder det med et par biter, men den blandinga av salt og søtt skal man ikke kimse av:)
Stemmer det jeg er fra Østfold :D hehe

Blir å dra på meg bunaden og pese meg i barnehagetoget før vi skal til byen å se på alle de glade menneskene og spise masse is :) På kvelden blir det middag hos mor og far, da far har bursdag :)

Bunaden?!?! :eek: Wow!! Det var det IKKE sjanse på her! :D Det var kjole da, og krykker - og barnetog med ungene ;) Deilig å finne sofaen på kvelden, for å si det sånn :D

Back
Topp