17.mai?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Til dere som er på overtid eller som har termin kommende uke.. Hva tenker dere om 17.mai feiringa?

Jeg tenker at om ho ikke kommer i løpet av denne helga så blir det ikke no feiring for min del. Har termin 16.mai.
Har ingen penklær som passer nå, ikke gidder jeg å bruke penger på klær nå heller og ikke har jeg sko som passer mine elefantføtter heller:( kroppen klarer ikke gå eller stå mye nå heller :-/

Syns det liksom er litt synd også, da guttungen på 3år ska gå i tog og vil gjerne kose meg med han den dagen:(

Kjenner jeg blir litt deprimert av det her.. :(

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir ikke mye feiring her heller. Termin 23 mai, menstermin 17 mai....
Er det bra vær skal vi se på toget (bhg til storebror går ikke i det toget) og kanskje ned på skolen for en is og div.
Regner det blir vi hjemme. Spiser med venner på kvelden.
Har vel en eller annen kjole jeg kan bruke som tunika.... Og skoa...tja...får finne noen i skapet som er slitte og vide. :-P

Her legger vi lista lavt gitt, termin 14 og skal til JM for sjekk og tøy den 16. hvis ikke gutten har kommet. Har han ikke meldt sin ankomst drar jeg dit det er godtatt med joggebukse :p

Jeg vet jo nå med sikkerhet at lillegutt er hos oss innen 17.mai, så her blir det kjole. Får på bunaden, men orker ikke den da. Jeg har brukt vanlige kjoler under graviditeten, så håper på lite bleiebruk:p slik at jeg kan bruke kjolene;)

Termin 22. Så her tar enten mannen med kommende storesøster i titt her o går sammen med barnehagen mens jeg blir hjemme, eller så drar vi til mine foreldre så går hun i toget sammen med de er, mens jeg og mannen setter oss godt til rette på forsamlingshuset med is og venter på de :) der er det underholdning og leker og sånn. Klær har jeg siden jeg var i konfirmasjon nå nylig, så da blir det penbukse, tøysko og en topp :)

Termin 15. her, og skal på tøying den 14. Spørs om jeg ikke ligger på sykehuset den 17. da :p

Termin 15. her, og skal på tøying den 14. Spørs om jeg ikke ligger på sykehuset den 17. da :p
Hehe. Kjenner at det ENESTE jeg ikke vil er å føde 17.ende! :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Har ikke termin før 28, og 16-17 er vel eneste dagene jeg ikke ønsker at lillesøster melder sin adkomst:) mini blir 5, og jeg har ikke hjerte til å ta fra han gleden med toget! Så her blir det å dra på seg det mest presentable man finner og gå vei... Så kansje hun kommer den 18:)

Blir en 50 talls kjole på meg, og en bunad på Sebastian som er 4 uker på 17 mai :) Krysser fingrene for at dere føder tidlig i uken, og får vært med på feiringen med den lille :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Blir en 50 talls kjole på meg, og en bunad på Sebastian som er 4 uker på 17 mai :) Krysser fingrene for at dere føder tidlig i uken, og får vært med på feiringen med den lille :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Jeg skal føde på Lillehammer, så for min del kan vi godt være på sykehuset denne dagen. En sjelden pen by på slike dager <3

Jeg skal føde på Lillehammer, så for min del kan vi godt være på sykehuset denne dagen. En sjelden pen by på slike dager <3

Heheh, den ser jeg jo da :P Er jo ikke alle steder som er noe på den dagen ;) Hadde det ikke vært for guttungen, så hadde jeg ikke skulle ut og sett på tantebarna mine gå i tog, for jeg haaater den folkemengden :P Får jo angst av mindre, heheh :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg skal bli igangsatt den 13. Så jeg er veldig usikker på når jeg føder og når jeg kommer hjem:) Om jeg kommer hjem den 16. så vet jeg ikke hvor fresh jeg er til å ha foreldrene mine på besøk på 17.mai. Siden jeg bor midt i byen og by toget går forbi huset så burde jeg klare å gå ut en kort tur om ikke det blir noe feiring ellers:p
Uansett hvor glad jeg er i 17mai fester så kommer mini til å være i fokus i år:dance008

Jeg tenkte også tanken på om jeg ikke hadde født før 17 mai så hadde det ikke blitt feiring for min del..Men nå har jo lille kommet så vi må gå i tog med storebror.Gutta har bunad og jeg må bare se hva som passer da jeg fortsatt har mage som ser 4 mnd på vei ut:)

Har termin 17. mai og det eneste jeg håper på er at det ikke blir fødsel da. Har ikke tenkt meg noen steder, er mulig jeg skal gidde å stå opp om det ikke har skjedd noe.

Har riktignok sinnsykt lyst til å føde før termin, men regner uansett ikke med å være i stand til å gjøre så mye uansett når det skjer fra nå av. Vårt beste alternativ er å se svogers barn i tog i Bærum og da må vi kjøre og stå og gå og alt mulig, og det tror jeg ikke orker så raskt etter fødsel.

Vi skal ikke se noe tog, men drar for å spise middag hos noe familie :) Drar ikke på meg bunaden i år, for regner med det blir noe herk å amme i. Har en grei sommerkjole. Lille snuppa her er ca 4 uker på 17. Mai, så hun skal ha på en fin sommerkjole hun fikk av onkel og tante. Må bare finne et hårbånd med sløyfe :)

Back
Topp