17 mai :)

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hva skal deres små gå med på 17 mai ? :) småen min på straks 4 år har ikke bunad så lurer på om noen vet om noen butikker som har fine bunader ? Eller kjoler ;-D ligg gjerne ut bilder av hva de skal gå med hvis dere har :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Her blir det nok dongeribukse med tøffe bukseseler og en hvit genser under. Jakke utenpå om det er litt kaldt. Tenker da enten dressjakke eller en som er halvt dongeri og halvt "joggebukse/genserstoff" :p
 
Matroskjole og matrosdress fra memini. Jente på 3 år og gutt på 1 år :)
Mor får finne en fleksibel kjole i skapet :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har minien vår på to år nettopp fått strikka bunad av sin oldemor :) den er bare sååå fin:D


DSCF0216%5B1%5D.JPG


(bildet er henta fra google)
 
Her har minien vår på to år nettopp fått strikka bunad av sin oldemor :) den er bare sååå fin:D


DSCF0216%5B1%5D.JPG


(bildet er henta fra google)
Nydelig!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er usikker. Bunaden hans som oldemoren har laget er for liten i år, og hun har knekt skulderen stakkars, så blir ikke noen ny bunad med det første. Får se om vi kjøper en bunad/festdrakt, eller hva vi finner for noe fint :)
 
Min jente skal gå i bunad :) Hardangerbunad som har vært i
Familien leeeenge....
Name it har jeg sett har en del fine drakter/bunader :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har minien vår på to år nettopp fått strikka bunad av sin oldemor :) den er bare sååå fin:D


DSCF0216%5B1%5D.JPG


(bildet er henta fra google)
Denne har vi også, etter eldstemann som nå er 15. Passer nok fint til 2-åringen nå. Så da har han denne + name-it bunad og pene klær fra Memini vi kjøpte til jul. Godt utvalg når man er nr 4. ;)

De tre eldste har dress med skjorte og slips.
 
Back
Topp