17.mai

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Ja jenter, det nærmer seg med stormskritt. Er småbekymra for bunaden, at den kan bli trang ettersom jeg har fått den sydd inn, haha:)
Vi har bestemt oss for å holde det hemmelig så lenge som mulig, i motsetning til forrige gang da alle visste det med en gang.
Hva skal dere ha på dere?
 
Bunaden :) den passet sist eg va gravid to måneder før termin så då må d no kunne gå bra denne gangen og :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg tar det jeg finner i klesskapet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvis alt går som det skal er jeg bare i min 10ende uke da, så tviler på at magen blir noe problem da :) ingen anelse hva jeg skal ha på meg ennå. Men en eller annen kjole :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Er 12uker da, og har allerede mage. Hadde en synlig mage tidlig forrige gang også.. Men ikke noe problem med bunad her i gården, bruker det ikke. Men har allerede kjøpt ny kjole til 17.mai, som passer en liten mage :) vi skal feire dagen på grillfest med hele storfamilien, så da er det offisielt :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Håper at bunaden fortsatt passer :)
 
Har et par kjoler å velge i, ellers blir det bare noe behagelig å greit nok. Jeg får noia av å ha stramme ting over magen. Så får se hva jeg orker om en mnds tid til..


Desember 2014

Bruker App
 
Eneste jeg tenker på med 17.mai er at da er det bare 2 uker igjen til de magiske 12:D Har ikke bunad, men har kjøpt meg en hvit ankelbukse fra mammakoleksjonen til HM som blir fin med en topp og en lang cardigan:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg håper jeg får på meg bunaden for jeg fikk konebelte etter bryllupet i fjor og det er litt stas å kunne bruke :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
 
Back
Topp