17 Mai :)

Takk det samme :) her blir det bunad! Brukte den forrige helg, så regner med den passer nå også ;) skal sies den var litt stor i utgangspunktet, og at jeg brukte den ti uker etter forrige fødsel også ;)

Takk! Ha en flott 17.mai du også, og dere andre damer! :-)
Her blir det ikke bunaden i år, men en eller annen kjole.. bestemmer meg for hvilken i morgen :P

Gratulerer med dagen jenter:) Her passet ikke bunaden:( Slankingen fortsetter i morgen;)

Gratulerer med dagen jenter :) her passa bunaden å is har gått ned på høykant, hæli :-D men ferferdeli varmt me bunad på da så no e deinj tatt av å full avslapning på soffan!;)

Slanking? Kan du det da?:)
Hihi:) Ja, jeg er ikke gravid vet du;) Bare jobber her inne på forumet og prøver å hjelpe dere som best jeg kan:) Fikk baby for litt over 3 måneder siden, og gikk opp 30 kilo i svangerskapet, har gått ned halvparten, men har en lang vei igjen:P

Hihi:) Ja, jeg er ikke gravid vet du;) Bare jobber her inne på forumet og prøver å hjelpe dere som best jeg kan:) Fikk baby for litt over 3 måneder siden, og gikk opp 30 kilo i svangerskapet, har gått ned halvparten, men har en lang vei igjen:p

åja:) nå håpet jeg nesten du skulle fortelle meg at det er HELT trygt å slanke seg i svangerskapet, sånn at man er superfit med en gang ungen kommer ;)

åja:) nå håpet jeg nesten du skulle fortelle meg at det er HELT trygt å slanke seg i svangerskapet, sånn at man er superfit med en gang ungen kommer ;)
Hihi:) Nei, det er vel ikke så lurt. Men er jo lurt å trene under svangerskapet for å ikke legge på seg for mye og som bonus får man gjerne lettere fødsler. Bare ikke slanke seg aktivt. Jeg kunne ikke trene noe særlig siden jeg hadde bekkenløsning fra uke 3, så da gikk jeg opp MYE:P

Back
Topp