17. Mai

Bébbe

Elsker forumet
Hva skal dere 17.mai?
Vi skal til Svigers og overnatte. De bor bare 10 min med bil borte, men det er litt for å venne Simone til å sove der. De vil gjerne passe hun litt etter hvert når vi trenger barnevakt.
Vet ikke helt hva planene for dagen er, men det blir god mat og kos ihvertfall. Vi skal nok se litt på livet og være sammen med Simones oldemor også :-)

Om været tillater det, skal vi ut og gå i tog i den pittelille bygda vi er innflytta i. Så har vi invitert noen naboer og deres tre barn på grilling på den store verandaen vår. Håper på finvær, for da blir det rene sommeren på oss i solveggen. Mammaen min hadde kjøpt festdrakt til vesla som hun fikk i går. Skikkelig fin med rød vest og svart ullstakk.♡

Vi skal se på barnetog, gå på den lokale losjen og drikke kaffe og ha kaffeselskap sammen med familien på ettermiddagen :)
Hermine har fått festdrakt av mormoren sin, og farmora har strikka rød ullkåpe med hvite strømper, skjerf og votter til :rolleyes: Mannen gleder seg vilt til å endelig ha ei unnskyldning for å kjøpe gassballong :P ;)

Vi skal til byen og i barnehagetog etter det =)
Så skal vi ha besøk av noen venner og barn og ha spekemat og kaker på ettermiddagen =)
Jeg tror name it festdrakten ikke passer.. Leter etter andre penklær vi hsr liggende et sted, ellers må vi krisehandle til Lillebror!

Vi skal til byen og i barnehagetog etter det =)
Så skal vi ha besøk av noen venner og barn og ha spekemat og kaker på ettermiddagen =)
Jeg tror name it festdrakten ikke passer.. Leter etter andre penklær vi hsr liggende et sted, ellers må vi krisehandle til Lillebror!
hehe, Name It her har halv pris på festdrakter til baby nå :p

hehe, Name It her har halv pris på festdrakter til baby nå :p
Da vet vi hvor vi må gå om vi trenger ny :p Litt kjedelig å kjøpe nå bare, da vi tross alt har en. Men da får han brukt 17. mai og i konfirmasjon da!

Da vet vi hvor vi må gå om vi trenger ny :p Litt kjedelig å kjøpe nå bare, da vi tross alt har en. Men da får han brukt 17. mai og i konfirmasjon da!
Hermines ble jo kjøpt ny nå, og passer nok kun til 17.mai. Er ikke flere anledninger i år å få brukt den på, menmen, skal det være så skal det være;)
Selges jo mye brukt på FB også da! ;)

Hermines ble jo kjøpt ny nå, og passer nok kun til 17.mai. Er ikke flere anledninger i år å få brukt den på, menmen, skal det være så skal det være;)
Selges jo mye brukt på FB også da! ;)
Det var ikke 50% her :p
Nei, vi finner jo utav det :)

Jeg vil se barnetoget (som skal gå rett utenfor huset mitt!) - muligens også delta sammen med Alexander og bhagen hans. Så får vi se om vi tar en tur på bydelshuset og deltar i noe aktiviteter før vi skal til svigermormor kl 13 som vanlig på 17.mai

Vi skal gå i barnetoget:) Også kommer svigerfar, sambo sin bror og dama hans på grilling her hos oss:) Blir en rolig og koselig feiring her hos oss i år:)

Så koselig å lese om alle planene deres :-) Besta til Simone har strikka bunad, så det blir dagens antrekk her. Den er litt stor, men hun kan fint sitte med den i vogna. Her er et bilde:

Vi skal en tur til faren min, men blir nok ikke noen spesiell feiring:-)

Back
Topp