17 mai!?!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Hva skal dere damer putte magen inn i på 17 mai?:) har lyst på noe fint som fremhever magen litt :) vet dere om noen sider med mamma klær så gjerne del :)

Skal presse meg inn i bunaden trur æ;) den va litt stor frafør;)

Ja, si det. Aner ikke. Åsså er det konfirmasjon å :/ må nok kjøpe meg noe..

Tror jeg skal ha en lang blå kjole, ønsker meg en av kjolene på asos, siden jeg vet jeg skal i minst et selskap før fødsel så gøy med noe nytt :-) men får se :-)

Har ikke den fjerneste anelse :confused005 :confused005 :confused005 :confused005

Har tenkt å prøve bunaden, men viss det ikke går skal jeg ha kjole på. Finner vel noe som kan funke i skapet... :)

Happymum.no. Der har de noen fine kjoler. De kan også brukes etter svangerskapet. Har vurdert å kjøpe en kjole derfra til 17.mai

skal ta meg en shoppingrunde når lønnen kommer i slutten av april :-)

Aner ikke :-p festdrakten passer nok ikke så er på utkikk etter den rette kjolen :)

Skal bruke min nylige avdøde mormors vest-agder bunad, da min setesdalsbunad blir for tung for både skuldre,rygg og bekken :)

Jeg har kjøpt en knallblå, helt ettersittende kjole m lange armer. Tenkte å ha den m jakke over, hvis det er varmt nok. Så trenger ingen luRe på om jeg er gravid el bare blitt tjukk :D

Jeg er jo russ i år, så jeg skal gå med russebukse ... Hehe... Litt dumt å være russ nå, som jeg er gravid, men vil gjerne være med vennene mine enn de som jeg ikke kjenner :)

Har en fin kjole fra zalando og den fremhever magen bra godt :) Hadde den på meg i en barndåp den 10 mars og det vistes bra godt at jeg er gravid ja :D

Back
Topp