17 mai

ToSmå2010

Forumet er livet
Hva er planene for 17 mai i år da??
Ifjor var det vel mange av oss som ikke gjorde så veldig mye ut av den dagen :p

Iår skal vi ut å se på barnetoget, begge ungene skal ha på seg bunad:) Vi tilbringer nok dagen ved eidsvoll bygningen.. *myyye folk* og reiser til pappa å spiser på kvelden.. :)

Hørtes ut som en fin  feiring av dag det da :) Vi reiser til Kirkenes og skal være der på 17. mai. Vet ikke helt hva som skjer, men regner med vi skal ut å se på tog, spise mat og kake hjemme til foreldrene til Lars :)

Høres ut som en kjekk feiring det ja! :) Vi skal ut å feire på den plassen jeg er ifra, pleier å ha arrangement på skoleplassen og gå i tog :) Så skal vi til pappa etterpå å  spise rømmegrøt og spekemat som tilbehør, nam nam!! Småen har fått seg bunad, må bare ta å legge opp beina på den først;) 

Regner med vi skal til byen å se på tog, spise is og kose oss. Også blir det vel grilling med familien hvis været er fint :)

Sist 17mai kom vi hjem fra barsel, så i år vil jeg feire skikkelig. R har bursdag 14 mai, niesa mi 16 og pappa 17 så det blir nok feiring som bare det:P Håper å være her med foreldrene mine, er ikke vits å være der vi bor for da blir vi bare sittende hjemme vi tre:S Lyst å se på toget og kanskje også gå i tog:) R har fått bunad, så har vi flagg og hun elsker å blåse i trompeten sin:P

Hørtes ut som en koselig feiring!:)

Åååh, ingenting kan slå fjorårets 17.mai når jeg våknet opp med verdens beste følelse i kroppen, fødte jo kvelden før;) Da var det kake i vinduskarmen mens jeg så på toget som gikk forbi sykehuset:P (Gjorde ingenting der og da at det var feil by, og at vi ikke fikk vært ute)

MEN, i år skal vi vel til byen (riktig by denne gangen) og se på toget. Så blir det sikkert pølser og kaker hos mamma og pappa etterpå tenker jeg:)

Ikke helt planlagt i detalj ennå, men må ut å se på toget i hvertfall, jr. har fått bunad, må bare få kjøpt strømpebukse eller strømper til.....
Har kjøpt inn fløyte, vindmølle, flagg osv, så er hvertfall klar emoticon

Back
Topp