17 mai

Håper virkelig ikke jeg er gravid på 17 mai for da er jeg 10 dager over tiden. Men om jeg skulle være gravid 17 mai har jeg aldri pleid å feire 17 mai så blir nok comfy klær:)

et tips fra mai 08 ; jeg kjøpte en tunika og tights hvor det var plass til stor mage (hadde termin 9.5) Og om jeg skulle født før 17.var den fin til å skjule valkene. Nå ble det slik at jeg fødte kvelden før 17.mai, så jeg fikk dasse i joggis. DEILIG[:D]
Kjøpte også sandaler til føttene som skvulpet når jeg gikk[8D]

Lykke til!![:D]

Da ligger jeg nok på barsel hvis h*n kommer på termindaton som er 15 mai. Så har ikke orket å tenke på det

Vel.. Bunaden blir nok hengende i skapet i år igjen. Blir sikkert et skjørt og en fin, ammevennlig topp. [8D] 

Har termin den 10 mai, så håper jo at den lille er ute til det!!! MEN hvis den ikke er det så blir det tights og tunika og noen lave deilige, myke vårsko :)

Hvis det blir sånn som jeg tror, så kommer jeg til å spankulere rundt i sykehusskjorte.. sånn herlig blå en.. ;)

jeg regner med at jeg trenger ammevenlige klær til 17mai..men hva det blir til aner jeg ikke.

Har ikke tenkt så langt. Med min flaks ligg jeg vel med veldig onde rier den dagen[&:]

ORIGINAL: mamma mai2010

jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg :P men jeg skal isåfall gå i tog, med ett håp om å få fortgang i sakene [:D], om jeg fortsatt er gravid da :)

Akkurat det samme som jeg har tenkt [:)]

ORIGINAL: FrøkenS

Hvis det blir sånn som jeg tror, så kommer jeg til å spankulere rundt i sykehusskjorte.. sånn herlig blå en.. ;)

hehe! Ja, jeg tror nok jeg også kanskje er på sykehuset da.. Mens terminen min er jo på 17 mai, mens ul termin er 19.. Men håper veldig på at jeg føder før termin denne gangen. Det hadde vært kjedelig om han ble født på 17 mai.. Vil at han skal ha sin egen dag liksom.. [;)]

Back
Topp