Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
vi flykter landet som regel den dagen. drar hjem til mamma og pappa i sverige.
men i år blir det bunad på både meg og snuppa også skal vi til Råde og rope hipp hipp hurra[8D]
vi pleier altid å grille på min side.. hos sambo går di på restautant... men me inviterte alle på grillings hos oss så får alle se d nye huset.. åsså syns eg d e litt koseligare å grilla.. spess visst der e fint vær..:D ellers så pleie me å se på barne toget i byen:D
Selv pleier vi å parkere hos foreldrene mine og tusle til byen for å se på toget. Etterpå ser vi litt i byen før vi drar til noen i familien og spiser [:)]
Ettermiddagen var før på skole med diverse aktiviteter, men nå har vi ingen tradisjoner lenger. Det blir nok noen nye etterhvert som småtrolla vokser seg til [:)]
Vi skal til Drammen og se på toget og møte familie og venner. Spise litt lunsj. Så skal vi se på russetoget i Åmot. Har bedt mine foreldre og svigers på grilling til oss på ettermiddagen. Ny flott, stor veranda som vi skal innvie.
Så håper jeg at jeg kommer inn i bunaden, skal prøve den i kveld. Da ha vi isåfall bunad alle tre.
På min side griller vi og på sambo's side går de ut å spiser. Så vi gjør litt forskjellig!!
Men først er vi å går i barnetoget, så er det på 17.mai arrangemang på skolen eller i barnehagen, der det er leker m/premier, salg av is, kaker, pølse og brus.
Vi går i toget og er ved kirken... Mulig vi går inn i kirka i år, vi får se på aktivitetsnivået til lillemor[;)] Blir det fint vær så er vi ute... jeg skal inn i kirka å synge da. Det er annenhvert år. Så er vi på sykehjemmet ved kirka og synger når vi går gjennom.. senere på kvelden går vi i ett tog til i ei anna bygd... å er vi på sykehjemmet for å synge for de gamle å grå [:D] Så er vi slitne å drar hjem å sover [:D]
Har jobbet 8 av de 9 siste 17 mai i livet mitt, hadde fri i fjor pga permisjon...
Det er den travleste dagen i året for oss, jobber som kokk!
Hadde håpet på fri i år for å se mini i bhg-toget, men må jobbe fra 8-15 å da er jo nesten 17 mai ferdig[8D] Men toget går forbi arbeidsplassen min da, så må ut på trappa å vinke til han i allefall[;)]