17. mai tråd!

*Chill*

Forumet er livet
Tenkte det hade vert koselig med en liten sånn:
 " hva jeg har gjort på 17.mai tråd"?...
Noen som har noen bilder også kansje de vil dele med oss??
Kommer fra meg også asså.....må bare få lagt inn bildene først! [:D]

I dag var vi først i byen og så på barnetoget.. begynnte og regne etter toget..så vi gikk bare hjem.. Gikk på besøk til Noras oldemor.. Og så ned til byen igjen for og se borgertoget..
Heldigvis opphold mens det toget også var.. [:)]
Ruslet litt i byen etterpå og snakket med kjentsfolk....[:)]

Mer bilder fra dagen her [link=http://prinsessenora.piczo.com/?preview=y&g=17256418&cr=4&rfm=y]http://prinsessenora.piczo.com/?preview=y&g=17256418&cr=4&rfm=y[/link]

Vi har vært i Drammen og sett på barnetoget i dag, og en tur innom Røde Kors huset til kake og kaffe. På ettermiddagen var vi hos mine foreldre å spiste. En kjempe dag, selv med regn vær!!

Her Jonas før vi reiste:

Og et bilde når vi er innom Røde Kors huset:

Vi gikk i tog ett lite sted utenfor Førde,
 var å spiste kake og en tur hos mine
svigerforeldre før samboeren måtte reise
på jobb kl.18.00.

Julian er klar til sin første 17.mai!!

Jeg og Julian, gode og mette begge to!! [:D]

Her er en liten kar som er sliten etter
en travel dag!![;)]

Her er da vår dag i korte trekk...

Dagen har kjempefin, med strååååledes sol og blide unger!
Gikk bra å komme seg ut gjennom døra i tide, men litt stress er vell ikke til å ungå...hehehehe

Rikke fikk gå alene i toget for første gang, og det var svært ja... men enda sværere var det da
vi sto å så på folketåget...og russe paraden kom forbi med masse biler og tjo og hei. Da kom
nemmelig hennes kjære onkel som hun forguder hoppendes og "kidnappet" henne, så hun fikk
råne RUSSEBIL, og vinke til vennene sine gjennom hele toget! Hun var så stolt at hun holdt på
å sprekke...hehehehe[:D]

Jonas var kjempetøff i bunaden sin, og var blid og fornøyd hele dagen, eeeeelsker å få
oppmerksomhet da vettu! [;)] gikk fra ene tanta og onkelen til den andre.. og skrattlo
til en rørt oldemor! [:D]

Hadde koltbord hos meg tidlig på dagen og pappa spanderte middag på hele gjengen på
ettermiddagen... har hatt en flott dag sammen med familien min, og fått tatt masse fine
bilder som pappaen skal få se når han kommer hjem!

Stor klem

Ikke fått tatt så mye bilder idag, men her er da 3 som er sånn noelunne. Og jeg som hadde bestilt supervær til jentenes første 17. mai

Vi gikk i morgenprosisjonen klokken 0700 i dag morges, så vi sto opp kvart over 5... ja jeg vet... GALSKAP, men likevel det koseligste med hele dagen. Etterpå sov i en time hjemme og slappa litt av før det bar til lunch i byen rundt 1200-tiden. Kjapp tur til mormor for å ta bilder, før vi spiste kaffé hos oldemor. Godt å komme hjem og legge sure jenter.

På fanget til mormor (ser jeg har glemt å fjerne røde øyne )

Trygt og godt på skinnet i vogna når det regner ute

Koselig tråd![:)]
Vi hadde øsende regn fra tidlig dag,så satte ut flagg og slappa av...
Fikk besøk litt senere og grilla,og så dro vi for å se russetoget.
For så hjem igjen,og da kosa vi oss med kaker fra dåpen!

*Bilder kommer senere*

Så mange flotte pyntede små og store da!!!!
koselig å se hva dere har gjort...og ikke minst se bilder da, det er så morro!!
stor klem!

Her er et bilde fra 17mai[:D]:
lillegutt hadde finklær på seg en liten stund før de var fulle av gulp[8D]

Back
Topp