X x1xTixxxy. Gift med forumet 16 Mai 2008 #1 Hvordan er dette med den 17 mai fløyfen. Er det slik at den vanlige lange sløyfen er til mann og den med rosett til dame? Noen som vet?
Hvordan er dette med den 17 mai fløyfen. Er det slik at den vanlige lange sløyfen er til mann og den med rosett til dame? Noen som vet?
B Bruker763eli Forumet er livet 16 Mai 2008 #2 Vi hadde slike sløyfer vi når vi var små i alle fall - aldri hørt at det var noen "regler" for det[:)]
Vi hadde slike sløyfer vi når vi var små i alle fall - aldri hørt at det var noen "regler" for det[:)]
liki Glad i forumet 16 Mai 2008 #3 ORIGINAL: Elimor Vi hadde slike sløyfer vi når vi var små i alle fall - aldri hørt at det var noen "regler" for det[:)]
ORIGINAL: Elimor Vi hadde slike sløyfer vi når vi var små i alle fall - aldri hørt at det var noen "regler" for det[:)]
lenemor Forumet er livet 16 Mai 2008 #4 hmmm - har aldri hørt noen regel for det jeg? Har ikke kjøpt noen sløyfe heller jeg - vi skal ha med oss flagg og det får holde
hmmm - har aldri hørt noen regel for det jeg? Har ikke kjøpt noen sløyfe heller jeg - vi skal ha med oss flagg og det får holde