Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har foreløpig bare planlagt å ta en tur til sentrum og se på borgertoget, så tror vi det blir grilling en eller annen plass
Tenker kanskje å ta en tur til mamma i løpet av dagen også, hvis det ikke blir så vi feirer sammen med dem da
Vi la planene i går vi skal se på tantungene mine i toget, så en tur til besteforeldrene til sambo før vi skal grille hos søster senere på dagen. Gleder meg
Vi skal ned i sentrum å se på barnetoget, også skal vi spise frokost hos svigers, svipper hjem en tur etter det så frøkna får duppen sin, så skal vi ut å spise med svigers og til byen for å se på borgertoget etter det
Med to barn i barnetoget skal vi selvsagt se på det, så kommer hele familien hjem til oss for grilling og kake. Avslutter nok dagen med å se på minste frøkna i borgertoget. Fullt program. Kjenner jeg blir litt svett
Går i barnetoget med skolen til eldste også er vi på skolen etterpå for aktiviteter der. Tidligere har vi pleid å reise til svigers etterpå men i år tror jeg ikke at jeg orker det :-/ Har mer enn nok med meg selv om dagene :-/
Her skal vi gå i tog med eldste, før det blir lunsj med familien på min side og så skal vi se borgertoget før tar kveld. Da blir det på med pysjen og beina på bordet.
Vi går i toget som er i bygda her sammen med barnehagen til eldste, så er vi på feiring på samfunnshuset, kjøper oss middag og kaffe og så er det leker og aktiviteter for store og små. Hjem og slapper av resten av dagen.
Er jo foreløpig bare oss to så planen er å lage litt 17. Mai pynt (bjørk og flagg) og sette opp rundt dørene før vi går inn å legger oss igjen (bor i borettslag og syns det er stas å Gjøre det litt fint her tenker det kan glede deg andre også). Så en litt sen frokost og 17.mai feiring på tv. Men må vel bytte spekemat med noe annet i år.
Skal jobbe på formiddagen frem til kl 15, etter det vet jeg ikke helt. Formen er veldig variert så tør ikke love meg bort til noen på forhånd. Er heldig å ha masse familie og venner i nærheten så blir jeg å samboeren ensomme reiser vi bort til noen å sier hei
Vi tenker å satse på en rolig morgen med god frokost, før vi kler på oss finstasen og drar inn til byen. Her blir det pølse, is, tog og tivoli! Etter det drar vi bort til skolen som jenta mi skal starte på til høsten, hvor det blir mange aktiviteter for barn. Her et det også grilling vi skal være med på. Til slutt blir det å plante rompa godt nedi sofaen. 17. Mai er ofte en slitsom dag synes jeg (Iallefall når man er gravid og formen ikke så bra)