17. mai-planer :)

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hva skal du gjøre på 17. mai i år? Har dere lagt noen planer? :)

Vi har foreløpig bare planlagt å ta en tur til sentrum og se på borgertoget, så tror vi det blir grilling en eller annen plass :)
Tenker kanskje å ta en tur til mamma i løpet av dagen også, hvis det ikke blir så vi feirer sammen med dem da ;)

Vi bor i Trondheim, men i år reiser vi ned til foreldrene mine i Nedre Eiker for å feire, gleder meg masse :-D

Vi skal gå i tog med bhg her der vi bor og etterpå blir det leik og is på kulturhuset (arrangement fra kommunen) :)

Bor lysår fra familie, så feirer alene. Eller, ikke helt alene for vi er med som frivillige på det lokal Røde Kors sin fest for eldre, uføre og andre som ikke vil være alene :) Kjempekos! Ungene nyter oppmerksomheten fra alle "besteforeldrene".

Her er det å se på barnetoget hvor eldstemann går for første gang :) senere på dagen skal vi nok på skolen hvor det er arrangement - veldig tradisjonelt ;)

Jeg reiser hjem til familien og går i tog med barnehagen til tantebarnet. Skal også i hallen der de selger is, lapskaus, riskrem osv. Og litt leker for barna :)

Skulle egentlig jobbe, men nå blir det kanskje en liten skogstur - blir vel obligatorisk feiring neste år ;-)

Vi drar til Drammen og ser på toget :) etterpå reiser vi til familie i området og griller ;)

Vi reiser å ser på toget til tantebarna mine, deretter til mormor med hele familien til middag:) gleder oss:)

Vi skal se på barnetoget og på lunsj til mamma. Også ser vi nok på borgertoget etter det :)

Her blir det budad og finstas på alle sammen. Tog og masse is før jeg drar på jobb på ettermiddagen.

Vi skal ha champagnefrokost med vennegjengen hos oss på morgenen :) Også blir det vel en tur ut i byen for å spise litt is og se på livet :)

Åhh.. elsker 17 mai! Ikke lenge igjen! :) Her blir det svært middagsselskap med familie og svigerfamilie, se på barnetoget, spise is og deilig mat :)

Åhh...var i NYC i april 2014, savner fortsatt byen :)

Ja, det blir gøy! Har ikke vært der før (dvs jeg har vært der i 10 timer, men rakk ikke så mye da..) så gleder meg masse! :)

Vi skal gå i barnetoget med barnehagen har vi tenkt, og så i barnehagen hvor det skal være litt opplegg etterpå. Etter det drar vi til samboeren sine besteforeldre som alltid har åpent hus på 17. Mai hvor vi spiser pølser og kaker :)

blir å se barnetoget og familie middag på ettermiddagen,bunaden trur jeg ikke får på meg i år. Fått ganske mye mage

Back
Topp