17 mai planer

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Hva er deres planer for 17 mai? Her skal vi til Oslo på dagen, se på toget og spise litt lunch. Så blir det grilling hos naboen på kvelden. Har selvfølgelig bestilt sol:)

Jeg skal til byen å se en liten oppvisning som to revydeltakere skal ha på bybrua :) Det skal sendes herifra på nrk i år..så spent på folkemengden :)

Sent from my GT-I9100

Har besøk av mamma og hennes samboer og min storebror fra torsdagkveld til mandag :)
Vi skal ned på skolen til junior, tror de skal gå tog fra skolen til kirka og tilbake. Skal se russetoget kl 16 og deretter middag hos svigers.

Vi skal til byen og se barnetoget. Til den lokale skolekretsen å ha leker og sosialt etterpå, til sist skal vi se russetoget. Jeg har slekt i begge tog, og så er det så koselig å være på skolen med leker. Vi avslutter antakelig med grilling sammen med venner. Det er det vi har gjort de siste årene i hvert fall :)

Får besøk av foreldrene mine :-) skal gå i småbarnstoget sammen med barnehagen til junior og deretter spise på restaurant :-)

Jeg og samboeren reiser bort på kjærestetur :) Vi skal først til Strømstad for å kjøpe barnevogn, så reiser vi videre til Borås. Vi har planer om å gå i dyreparken på lørdag, ellers vil vi slappe av og nyte litt alenetid :)

skrammeltog me ungene kl.06.00, real frokost, hilse hurtigruten velkommen, barnetog med påfølgende barneleker, middag og masse kaker og is sammen med bygdefolket.

På grunn av bekkenet så er jeg i tivil at jeg klarer å vare ute lenge. ungene skal på toget med skolen men mannen skal følle dem sikkert. jeg føler meg dårlig virkelig på grunn av bekkenet :-( :-(

Om jeg er frisk skal vi gå i gullets første tog ;) med bgh. Så en is og grille/spise med svigers en plass :)

Hvis været er fint i Oslo er jeg villig til å ofre bekkenet, ellers så tror jeg vi blir hjemme og ser barnetoget på tv og koser oss. Blir uansett flagg, kake, is, pølser og brus.

Har egentlig ikke planlagt noe, men hvis det er fint vær så skal vi sikkert gå i tog.
Og det blir vel enten grilling eller resturang på ettermiddagen! :)

får besøk fra torsdag til mandag, men på selve 17 mai har vi bedt inn til vennemiddag :) regner med det blir samboern som står for den siden jeg stort sett ikke har bekken til å gjøre så mye... Men koselig blir det nok uansett:) så får tog bare være tog i år ;)

Back
Topp