17.mai og konfirmasjon

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Hva skal dere ha på dere i sånne anledninger? 

Har lyst til å være fin, og ikke tre på meg en "søppelsekk" for å si det sånn.

Sitter og ser på gravide kjoler på e-bay, og SKAL finne meg en fin en der tror jeg.
Skal og i bryllup til høsten, så bør vel ha noe som er fint..

Men skjønner ikke helt hvorfor alt må rødt/rustrødt og blomstrete til gravide?!  i overdeler altså...

Jeg har noen søte sommerkjoler fra i fjor som vil passe i år også.
17 mai..kommer jeg nok til å jobbe som alle andre år da jeg jobber som assisterende kjøkkensjef på et kjøkken.

Så hurra for den dagen =(

Jeg gledet meg egentlig til å bruke bunaden jeg, for den var akkurat litt liten i fjor, men ville passet perfekt før jeg ble gravid :-p
Har noen kjoler fra sist jeg gikk gravid, så jeg finner nok noe jeg kan bruke =)

En søplesekk var akkurat det jeg tenkte jeg skulle ha på meg også. Tips til tilbehør;) he he... vet ærlig talt ikke. Er også så heldig at jeg skal i to bryllup til sommeren, et når jeg er 7 mnd og et når jeg er 9 mnd. Blir nok en mørk kjole. Fant noen fine på Ellos - Mom2mom serien. Men vet ikke om jeg gidder å bestille nå, så mange av de er sikkert ikke der da. Kjolejakt er jo så vanskelig fra før, og blir praktisk talt helt umulig som str hvalross.

Spørs om det blir tights og en fin tunika.. Tror ikke festdrakta blir noe fin på med babymage i, om den skulle passe :p
Gidder ikke å legge massevis av penger i en kjole heller, føler jeg..:)
Vi får se..:p

har flere kjoler som passer selv om jeg er gravid.. både i strikk, og i stretch, så skal nok finne noe i skapet

Har flere kjoler med 50-talls-snitt så de har good plass til mage :)

Det blir hvertfall ikke bunad  Kanskje en tunika og tights

Blir sikkert tights og tunika her, kansje jeg får investere i noen nye sko :)
Har allerede kjøpt meg en gravid-trenchcoat og ei ny veske. Bor i nordland, så er veldig varierende hvordan været er i mai, i fjord var det kaaldt!
Så er det bare å satse på at bunaden passer neste år :D

Skal i bryllup nå i april, da får bare bunaden passe. 17 mai blir tilbrakt i sykepleieruniformen, og nytt bryllup midt i august.. Den tid den sorg. Da tar jeg noe.. Mange fine 60-talls kjoler nå med plass til mage. Minuset er jo at en gjerne ser giga ut om de ikke er formsydde.... rett ut og rett ned.

Tar gjerne også i mot tips hvor en kan finne fine kjoler, helst mørke, med plass til mage. Og formsydd.. ;) ikke vanskelig jeg nei. 

Lykke til med jakten på 17 mai kjole :)

Christine11 skrev:
det er veldig mye fint på nelly.com til gravide :-)

skulle til å si de samme:) masse fint

Har kjøpt kjole som jeg skal bruke i bryllup siste helga i mai, den er med plass til å vokse. I juni har jeg selv konfirmant og da blir det bunad ( håper jeg) har Valdres bunad etter min mor, men den passer da ikke. Men har heldigvis hallingstakk også og der er det god plass til mage. Bodd i Hallingdal i mange år så det føler jeg er greit :)

Ta deg en tur i butikkene kikk allerede nå! Var innom en del butikken tidligere i dag og det begynner å bli fyllt opp med flotte kjoler. En maxikjole må jo være perfekt for en slik anledning? Og den er det jo god plass og vokse i - og kan brukes i ettertid også :)

Back
Topp