17.mai og konfirmasjon

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Hva skal dere ha på dere i sånne anledninger? 

Har lyst til å være fin, og ikke tre på meg en "søppelsekk" for å si det sånn.

Sitter og ser på gravide kjoler på e-bay, og SKAL finne meg en fin en der tror jeg.
Skal og i bryllup til høsten, så bør vel ha noe som er fint..

Men skjønner ikke helt hvorfor alt må rødt/rustrødt og blomstrete til gravide?!  i overdeler altså...

Jeg har noen søte sommerkjoler fra i fjor som vil passe i år også.
17 mai..kommer jeg nok til å jobbe som alle andre år da jeg jobber som assisterende kjøkkensjef på et kjøkken.

Så hurra for den dagen =(

Jeg gledet meg egentlig til å bruke bunaden jeg, for den var akkurat litt liten i fjor, men ville passet perfekt før jeg ble gravid :-p
Har noen kjoler fra sist jeg gikk gravid, så jeg finner nok noe jeg kan bruke =)

En søplesekk var akkurat det jeg tenkte jeg skulle ha på meg også. Tips til tilbehør;) he he... vet ærlig talt ikke. Er også så heldig at jeg skal i to bryllup til sommeren, et når jeg er 7 mnd og et når jeg er 9 mnd. Blir nok en mørk kjole. Fant noen fine på Ellos - Mom2mom serien. Men vet ikke om jeg gidder å bestille nå, så mange av de er sikkert ikke der da. Kjolejakt er jo så vanskelig fra før, og blir praktisk talt helt umulig som str hvalross.

Spørs om det blir tights og en fin tunika.. Tror ikke festdrakta blir noe fin på med babymage i, om den skulle passe :p
Gidder ikke å legge massevis av penger i en kjole heller, føler jeg..:)
Vi får se..:p

har flere kjoler som passer selv om jeg er gravid.. både i strikk, og i stretch, så skal nok finne noe i skapet

Har flere kjoler med 50-talls-snitt så de har good plass til mage :)

Det blir hvertfall ikke bunad  Kanskje en tunika og tights

Blir sikkert tights og tunika her, kansje jeg får investere i noen nye sko :)
Har allerede kjøpt meg en gravid-trenchcoat og ei ny veske. Bor i nordland, så er veldig varierende hvordan været er i mai, i fjord var det kaaldt!