17 mai klær??

Spirenr3

Blir kjent med forumet
Jeg prøvde bunaden i går å den passet ikke for å si det sånn! Så nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal ha på meg:(

Hva skal dere andre ha på? Legg gjerne med bilde:) trenger litt tips:)

Kommer fortsatt inn i bunaden så det blir den i år, har måtte sette på en ekstra støl på beltet da det var litt vel stramt, også spriker den litt vel mye over bysten i snøringa der men det får så være, både samboer og lille frøkna skal også ha bunad så var ekstra glad for at min passer enda :)
Måtte sette på en ekstra støl på beltet da, og får den ikke så tett i snøringa over brystet som den pleier, men pytt sann :p

Om jeg ikke skulle hatt den hadde jeg brukt et marineblått pencilskjørt sol går godt over magen og en topp/bluse i samme fagen som jeg hadde tatt på innsiden av skjørtet :)

Last edited:
Skal se om jeg klarer å få bunaden sydd ut, visst ikke må jeg rett og slett finne på noe annet :P

Min passet heller ikke :( Jeg kjøpte en gul, blomstrete kjole på Zara som jeg skal ha en sort jakke over. Den kan jeg bruke på navnefest senere i måneden og også i sommer :) Fint snitt til en voksende mage ;)
ImageUploadedByBV Forum1463078046.603368.jpg

Jeg hadde heller ikke sjangs til å komme inn i bunaden nå :/ Den har forsåvidt truet med utlegging de siste årene uansett, så var ikke mye å gå på for å si det sånn...
Tenker å gå med en grønn blomstrete kjole fra Indiska. :)

Ser forresten på det som en gyllen mulighet til at folk kan spørre meg hvorfor jeg ikke går med bunad, så svarer jeg "JEG ER GRAVID!" :D

Jeg prøvde bunaden for 2 uker siden, den var litt stram å ubehagelig. Men jeg skal prøve den igjen på 17 mai, og håper jeg bare hadde litt mye luft forrige gang:p
Ellers sliter jeg :eek:

Jeg fikk på meg bunaden i går! (den sitter akkurat rundt livet da..) men hurra :p Om den ikke hadde passet var planen å kjøpe en sommerlig kjole som jeg kunne brukt videre i sommer:):)

Bunaden min som har vært litt i overkant trang i et par år satt bedre enn noen gang pga vektnedgang som skyldtes svangerskapskvalmen :p Hvis jeg ikke skulle hatt bunaden så hadde jeg valgt en annen penkjole, f.eks en blomstrete sommerkjole eller noe lignende. Det viktigste er jo at man er pent kledd :)

Bunaden min passer ikke :( så her blir det en blå kjole!

Kom akkurat inn i bunaden. Det strammeste punktet er så høyt opp at det går rett over babymagen. Men det var litt trangt, tror det blir deilig å ta den av igjen!! :'-)

Blir nok blomstrete enkel kjole på meg. Er vel greit når man er i en situasjon som oss å kunne bruke noe annet enn bunaden ;)

Prøvde bunaden i helgen, og strammeste punktet er over magen, så det går. Om ikke hadde det blitt en rød kjole tenker jeg.

Back
Topp