Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer fortsatt inn i bunaden så det blir den i år, har måtte sette på en ekstra støl på beltet da det var litt vel stramt, også spriker den litt vel mye over bysten i snøringa der men det får så være, både samboer og lille frøkna skal også ha bunad så var ekstra glad for at min passer enda
Måtte sette på en ekstra støl på beltet da, og får den ikke så tett i snøringa over brystet som den pleier, men pytt sann
Om jeg ikke skulle hatt den hadde jeg brukt et marineblått pencilskjørt sol går godt over magen og en topp/bluse i samme fagen som jeg hadde tatt på innsiden av skjørtet
Min passet heller ikke Jeg kjøpte en gul, blomstrete kjole på Zara som jeg skal ha en sort jakke over. Den kan jeg bruke på navnefest senere i måneden og også i sommer Fint snitt til en voksende mage
Jeg hadde heller ikke sjangs til å komme inn i bunaden nå :/ Den har forsåvidt truet med utlegging de siste årene uansett, så var ikke mye å gå på for å si det sånn...
Tenker å gå med en grønn blomstrete kjole fra Indiska.
Ser forresten på det som en gyllen mulighet til at folk kan spørre meg hvorfor jeg ikke går med bunad, så svarer jeg "JEG ER GRAVID!"
Jeg prøvde bunaden for 2 uker siden, den var litt stram å ubehagelig. Men jeg skal prøve den igjen på 17 mai, og håper jeg bare hadde litt mye luft forrige gang
Ellers sliter jeg
Jeg fikk på meg bunaden i går! (den sitter akkurat rundt livet da..) men hurra Om den ikke hadde passet var planen å kjøpe en sommerlig kjole som jeg kunne brukt videre i sommer
Bunaden min som har vært litt i overkant trang i et par år satt bedre enn noen gang pga vektnedgang som skyldtes svangerskapskvalmen Hvis jeg ikke skulle hatt bunaden så hadde jeg valgt en annen penkjole, f.eks en blomstrete sommerkjole eller noe lignende. Det viktigste er jo at man er pent kledd
Kom akkurat inn i bunaden. Det strammeste punktet er så høyt opp at det går rett over babymagen. Men det var litt trangt, tror det blir deilig å ta den av igjen!! :'-)