17.mai klær

Hvis han har kommet da og hvis jeg klarer å gå ut, tror jeg nok det blir noe av det flotte som svigermor har strikket. Orker neppe shoppe finklær.

Termin den 23 så usikker på om hun er ute eller ei :) om hun er poppet får hun nok på seg noe fint hjemmestrikket. Ikke noe bunad eller upraktisk :) hadde håpet på jeg får på meg bunaden min. Men det går jo ikke, så verre med meg :p

Termin er den 19, men om han skulle være kommet på utsiden så blir det nok ikke noe finstas nei, kommer langt nok med bare body og strømpebukse, også har vi en tynn strikkejakke om vi skal være ute og det er kjølig. Men kan jo godt være han har det kroppstemperert og godt inni magen enda og. Tipper jeg ikke kommer til å pynte meg uansett, bunaden skal få hvile :P Skal jeg utendørs får det bli noe komfortabelt :P

Regner egentlig ikke med å ha noen baby på utsiden på 17. mai klar til feiring, men om han er ute i god tid til det så blir det nok noen av de hjemmestrikkede plaggene. :) Dersom jeg fortsatt er gravid så spørs det hva vi gjør, om jeg er dårlig fortsatt blir det nok en rolig dag hjemme. Uansett tenker jeg at nøkkelordet for mitt antrekk i år er "behagelig".

Også må jeg innrømme at jeg håper vi unngår fødsel akkurat den dagen.

Med termin 16.05 satser jeg på å være på klinikken den dagen! I beste fall er han kommet ut og da blir det en fin body og strømpik. Blir vel lite vandring på oss, rett etter eller med nærstående fødsel, så blir nok inne-17.-mai på meg og magen/babyen i år. Storesøster blir nok luftet av far eller besteforeldre.

Har ei i familien som kommer til å kjøpe "bunad". Hun jobber i klesbutikk og får dermed en del avslag. Jeg hadde ikke kommet til å kjøpt noe selv :P

Termin 10 dager før, men vet rett og slett ikke om jeg orker å være med på 17.mai i år... Det spørs om når hun har tenkt å komme :p i såfall blir nok hentesettet brukt.

Med termin den dagen tenker jeg ikke så mye på antrekk til verken meg eller baby. Håper vi slipper fødsel den dagen, mannen har bursdag den dagen ;)
Om baby har kommet tenker jeg det blir vanlig tøy eller kanskje hentesettet

Termin 10 dager før, men vet rett og slett ikke om jeg orker å være med på 17.mai i år... Det spørs om når hun har tenkt å komme :p i såfall blir nok hentesettet brukt.
Jeg er bare så innstilt på å få mars baby,at jeg glemmer litt at dere andre har termin i mai:D men skulle jeg gå til termin,som er 10.mai så blir jeg mest sannsynlig hjemme,skal ihvertfall se an formen:)

Kommer til å bruke hentesettet og heller strikke bunad til neste år.

Jeg har kjøpt en liten søt matroskjole i str 50, sånn i tilfelle hun har kommet ;) Har termin den 18. :)

Hvis han er kommet (har termin 18) så har jeg faktisk en liten dress i 62 jeg har arvet men tviler Kanskje på at den passer. Han ellers blir det vell body å strømpis ja :p

Jeg skal prøve å finne en bitteliten festdrakt til frøkna :) regner med hun er ute til 17 mai da jeg har termin den 13 :)

Har termin 11. mai, men med min "flaks" ligger jeg sikkert på sykehuset å føder 17. mai. :P

Skulle knøtta komme før, så blir det nok en kjole eller hentesettet.
Forblir jeg derimot gravid den dagen, har jeg tenkt å ta på meg kjole som passer da. :)

Blir satt igang 18 april, så jeg satser på feiring. Fest drakt eller en søt ullkjole :) elste som er født i mars, hadde en søt festdrakt, lue og ull knestrømper sin første 17 mai. Var så søt atter. Jeg elsker 17 mai da:) hadde pynta selv om jeg bare var hjemme

Med termin 16.05 satser jeg på å være på klinikken den dagen! I beste fall er han kommet ut og da blir det en fin body og strømpik. Blir vel lite vandring på oss, rett etter eller med nærstående fødsel, så blir nok inne-17.-mai på meg og magen/babyen i år. Storesøster blir nok luftet av far eller besteforeldre.
Jeg har også termin da,så regner ikke med det blir noen feiring på meg uansett utfall. Er jenta kommet blir det å kose seg inne, hvis ikke så er jeg inne og samler krefter hvis det blir overtid ;)

Back
Topp