Til baby,hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant,tenker d jeg ogsåHvis han har kommet da og hvis jeg klarer å gå ut, tror jeg nok det blir noe av det flotte som svigermor har strikket. Orker neppe shoppe finklær.
Jeg er bare så innstilt på å få mars baby,at jeg glemmer litt at dere andre har termin i maiTermin 10 dager før, men vet rett og slett ikke om jeg orker å være med på 17.mai i år... Det spørs om når hun har tenkt å kommei såfall blir nok hentesettet brukt.
Jeg har også termin da,så regner ikke med det blir noen feiring på meg uansett utfall. Er jenta kommet blir det å kose seg inne, hvis ikke så er jeg inne og samler krefter hvis det blir overtidMed termin 16.05 satser jeg på å være på klinikken den dagen! I beste fall er han kommet ut og da blir det en fin body og strømpik. Blir vel lite vandring på oss, rett etter eller med nærstående fødsel, så blir nok inne-17.-mai på meg og magen/babyen i år. Storesøster blir nok luftet av far eller besteforeldre.