17. mai-klær

Koalamamma

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
17. mai er rett rundt hjørnet og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Magen begynner å bli såpass stor at det ikke er så mange av kjolene mine som funker, de blir enten for overpyntet eller veldig dagligdagse, men så har jeg ikke funnet noen fine på H&M og lignende heller. Holder til i Trondheim, om noen har gode tips til gravidkjoler/kjoler som funker for gravide i XL-ish.

Hva skal dere andre ha på dere? :)

Kjole fra happymum

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjøpte meg kjoler i L på mamalicious, og er kjempefornøyde med de! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt en tunikakjole på Vivikes (City Syd Trondheim ;) ) De har i flere farger; klar blå, oransjrosa og svart iallefall. Uten armer, tett opp i halsen, A-form nedover, glidelås på ryggen. Kan kjøpe belte til å ha over magen - jeg vurderer det :) Lenger enn til knærne men ikke fotsid. Kosta 499,- Mitt hotteste tips!

Har kjøpt en maxikjole på vila jeg.. Den får duge i år! Ikke nubbsjangs til å få på meg no bunad

Jeg har ikke engang tenkt på hva jeg skal ha på meg. Dessuten skal jeg på jobb kl 15 på 17.mai, så blir bare ned i byen å se på toget.

Har bare kjøpt meg en vanlig penkjole, men med sånn empire-liv, slik at magen får plass :)

Etter å ha snud kjøpesentere på hode, fant jeg den perfekte enkle kjolen på bikbok! Bruker normalt s/m men med 8 kg extra satt L som en drøm og knuten på kjolen sitter pent under magen på en kul måte!
Kjolen ble heller ikke for kort i lengden :-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    320,6 KB · Visninger: 34
  • image.jpg
    image.jpg
    635 KB · Visninger: 33
Kjører på med to valgmuligheter jeg. En lang kjole fra H&M (faktisk!) som satt veldig godt på. Den er ganske florlett, lyseblå, mørkeblå og hvit (i et slags bregne/fjærmønster) og figurtett. Den andre jeg har går til knærne, er mørkeblå og med knyting i livet. Begge er fine, men ser an været og dagsformen. Skal ha svarte romer-sandaler fra softvalk eller rett og slett enkle joggesko/converse. (Avhenger også av været!)

Her blir det bunad. :) Livet sitter akkurat over magan.

Back
Topp