Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, naken var jo en god ide! Regner med du får masse oppmerksomhet ihvertfallTror bare jeg skal gå naken. Slipper hele problemet nei jeg aner virkelig ikke. Bunaden må nok samle støv til neste år...
Hurra?Haha, naken var jo en god ide! Regner med du får masse oppmerksomhet ihvertfall
Tror bare jeg skal gå naken. Slipper hele problemet nei jeg aner virkelig ikke. Bunaden må nok samle støv til neste år...
Jeg skal i 2 bryllup og fant en kjempe fin kjole på byoung tror jeg det var, der hadde de mange "vanlige" kjoler som var fin å putte baby mage i De var stramme rett under brystet og la seg fint over magen tips..Blir ikke bunaden i år men har en kjole som fortsatt passer
Men skal i bryllup i sommer så gruer meg til å lete etter kjole til da
Jeg skal i 2 bryllup og fant en kjempe fin kjole på byoung tror jeg det var, der hadde de mange "vanlige" kjoler som var fin å putte baby mage i De var stramme rett under brystet og la seg fint over magen tips..
Har jeg helt glemt av.. Mer bekymra over hva ungene skal ha på seg
Her skal ungene ha bunad var i dåp i påsken så kkøpte bunad da
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Noen som er heldig her ser jegBikini
Ligger på stranda i puerto rico da!!!!
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
FORT gjort! Mini her har faktisk ekte vossabunad!! Super stolt mamma som skal tre den over hodet hennes på 17 mai og nå har hun fått brodert bunadslue og veske tilHar jeg helt glemt av.. Mer bekymra over hva ungene skal ha på seg
FORT gjort! Mini her har faktisk ekte vossabunad!! Super stolt mamma som skal tre den over hodet hennes på 17 mai og nå har hun fått brodert bunadslue og veske til