17. mai klær

Toromor

Glad i forumet
Hva skal dere ha på dere på 17. mai? Jeg får nok ikke presset meg inn i bunaden i år, så jeg tenker jeg må ut og finne meg en fin kjole.. Skal i bryllup i juni også, så jeg håper jeg finner en kjole som kan passe til begge deler :)

Uffff... Jeg vet ikke :( har ikke orket å prøvd kjolene jeg har i skapet heller :( frykter at jeg har ingenting å ha på :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror bare jeg skal gå naken. Slipper hele problemet :-p nei jeg aner virkelig ikke. Bunaden må nok samle støv til neste år...

Huff...bare å glemme bunaden her i huset også....! Jeg var i bryllup i februar og kjøpte en fin kjole da...! Den passer magen inn i selv om det ikke er en gravidkjole... :) men da bør det bli relativt varmt vær... Hm...lurer på hva jeg skal ha over.. Klær er vanskelig for tida asså.!!!

Gleder meg til sommer og sol(hvis det blir det da?!) sist hadde jeg termin i midten av juli, og det var ganske så deilig sommer her i Vestfold...! Jeg her aldri vært så brun som når jeg fødte da...! Hadde kun gått rundt i bikini, evt med en stroppe-sommerskole over, den siste måneden :) jeg vil, vil, vil ha det sånn i år også!!!

Blir ikke bunaden i år men har en kjole som fortsatt passer :gen014

Men skal i bryllup i sommer så gruer meg til å lete etter kjole til da :(

Blir ikke bunaden i år men har en kjole som fortsatt passer :gen014

Men skal i bryllup i sommer så gruer meg til å lete etter kjole til da :(
Jeg skal i 2 bryllup og fant en kjempe fin kjole på byoung tror jeg det var, der hadde de mange "vanlige" kjoler som var fin å putte baby mage i :) De var stramme rett under brystet og la seg fint over magen :) tips..

Jeg må ut å finne en rimelig kjole ell noe som man kan føle seg fin i..
Prøvde bunaden for noen dager siden og hadde kanskje en cm å gå på når jeg sto før jeg ikke fikk den igjen .. Redd den blir for varm også for nå har de endra været til strålende sol.. Begynner å bli ganske var på denne varmen

Her skal ungene ha bunad :) var i dåp i påsken så kkøpte bunad da :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hærlig :) ja har nett fått en bunad til vesla, en av guttene skal ha strikkabunad hvis den passer enda og så må jeg grave frem en eller annen til :p

Bikini :cool:
Ligger på stranda i puerto rico da!!!!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Fikk på meg bunaden på søndag som var, så satser på at den passeR den 17. Og :)

Har jeg helt glemt av.. Mer bekymra over hva ungene skal ha på seg :p
FORT gjort! Mini her har faktisk ekte vossabunad!! Super stolt mamma som skal tre den over hodet hennes på 17 mai :D :D og nå har hun fått brodert bunadslue og veske til ;)

Back
Topp