17.mai klær

Singer

Flørter med forumet
Hva skal dere ha på gullene deres på 17. mai? 

Det lurer jeg på  emoticon

Jeg har det nemmelig ikke helt klart enda. 

Kjøpte en kjempefin "bunad" til 100 kroner på name-it...fjorårets modell hehehe

Pluss bunadsbody (!), hvit strømpis, pluss hvit strikkelue som mormor har strikket. Blir så fin atte emoticon Slenger med et bilde også, fikk det faktisk til emoticon

Snuppa skal ha på seg en bunad farmoren har strikket til henneemoticon

Her blir det bunad fra nameit ;) 

Svigermor strikker bunad til snuppenemoticon

Her blir det også bunad emoticon

blir nok en bunad fra barnashus :)

I år blir det en hvit kjole mamma har strikka med påfølgende rosa bolero-lignende jakke med matchende strikka lue. Den fikk ho før ho var født og passer nå til 17.mai :)

Bunad fra barnas hus emoticon

Her blir det bunad til prinsen som mormoren hans har kjøpt på barnas hus med hvit strømpis og bunads caps til hihi Lurte på om jeg skulle ta på ullundertøy hvis det blir en kjølig dag.

Bunad fra nameit :) tror faktisk det er den samme som på blde over , han fikk den i julegave :)

Bunad fra name it ;o)

babyen min skulle egentlig ha strikka bunad men det rekker jeg ikke å få ferdig..så da håper jeg bunaden i 6 mnd passer enda.. jeg har barn som er født på tre forskjellige tider av året... kjøpte den til største hu er født på des. mellomste skal ha på bunad har alltids en som passer etter største, største skal og ha bunad,,

her skal englene ha på seg bunad emoticon

bunad ;)

Bunad fra name it på veslesnuppa og valdresbunad på størstemann :))

Har ikke fått kjøpt noe enda, men gidder ikke å kjøpe bunad for å bruke den 1 gang jeg altså..
:)

Bunad fra obs! :p

Back
Topp