17. mai-klær

Minismurf

Gift med forumet
Asj, prøvde bunaden min og den har blitt som en sekk etter 17 kg vekttap. Er jo så greit med bunad og slippe å tenke på klær [8D] (og om de passer til all slags vær...?) Men nå må jeg kanskje shoppe [&o]
Hva skal dere ha på som ikke skal ha bunad??? Ikke glad i peset den dagen i det hele tatt kjenner jeg... [:o][&o]

Her har jeg et litt omvendt problem har har lagt litt på meg så bundaden var en smule fortrang [:)]
så kommer nok bare til å ha tunika å tights eller en av kjolene som henger i skape som jeg ikke fikk brukt i fjor

Har ingen fine klær som passer meg lengre(pga stor vektøkning) , og sliter med å finne fine klær som passer i butikker... så jeg skulle ønske vi kunne hoppe over 17 mai i år[:(]

Her blir det kjole av ett ell annet slag..[:)]

Vet ikke helt hva jeg skal finne på jeg... har nemlig splitter ny bunad som jeg har veldig lyst å ha på meg.. men den er jo veldig upraktisk med tanke på amming... og har ellers ingen kjoler som er ammevennlige heller... så ender vel opp med de vanlige kjedelige klærne mine tenker jeg.. 

Tenker jeg bare bruker den kjolen jeg kjøpten til konfirmasjon i fjor jeg[:)] kjøpte en sånn "kan vokse i" kjole siden jeg var gravid,så da kan jeg spise så mye is og godt som jeg vil uten at det synes[:D][8D]

ORIGINAL: Drømmeren

Har ingen fine klær som passer meg lengre(pga stor vektøkning) , og sliter med å finne fine klær som passer i butikker... så jeg skulle ønske vi kunne hoppe over 17 mai i år[:(]

Samme her, eller jeg hadde sikkert funnet noe klær som passet hadde jeg lett lenge nok, men de klærne jeg har prøvd - til og med bukser i str XL får jeg ikke over hofta en gang og da blir jeg så sur og grinete så gir opp hele greia og jeg er ikke sååå stor liksom.
Hater 17 mai..håper virkelig bunaden passer i år, får prøve den i kveld eller i morgen.

Ja, huff...stakkars deg[8D]

Bunaden min sitter akkurat den. Burde kanskje gå ned en cm eller 2 i livet for å kunne slappe ogdentlig av og puste skikkelgi ut, em nden går uten större problemer.

ORIGINAL: Shauri

Vet ikke helt hva jeg skal finne på jeg... har nemlig splitter ny bunad som jeg har veldig lyst å ha på meg.. men den er jo veldig upraktisk med tanke på amming... og har ellers ingen kjoler som er ammevennlige heller... så ender vel opp med de vanlige kjedelige klærne mine tenker jeg.. 

Det går om man planlegger godt. Om gutten lar seg planlegges da.

Til dåpen måtte jeg legge opp ammetidene slik at vi klarte oss over kirken og mat, SÅ var det hennes tur[8D]

Kommer jeg gjöre idag og. Mye möl og köl å komme seg inn og ut av bunaden, men jeg får amme som det siste jeg gjör i bilen, krangle på meg stasen, go deretter gå ut og väre blid 17mai-feirer! Og når tog og div er over, er det matdags igjen[8D]

Har samme problem som deg...
Men har du sett på Lindex , store klær ? De har faktisk endel fine klær innimellom =)
samme med kappahl.... men gjelder å bare følge med litt...
for innimellom har de IKKE NOE fint.....

Savner å kunne handle på vero modaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(:(:(

ORIGINAL: #Åsen#

Har samme problem som deg...
Men har du sett på Lindex , store klær ? De har faktisk endel fine klær innimellom =)
samme med kappahl.... men gjelder å bare følge med litt...
for innimellom har de IKKE NOE fint.....

Savner å kunne handle på vero modaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(:(:(

Takk for tips[:)]

Back
Topp