17 mai klær

Drømmefangeren

Glad i forumet
Æ fikk den røde festdrakten til Sverre i gave fra tentebesta. Så sendte æ bror på butikken det ble kjøpt for å kjøpe tilhørende jakke.. Han kom tilbake med jakke og ny festdrakt i hvit.. En LITEN missforståelse..hehe..

Den røde e i str. 92.. altså litt stor (skjorta må brettes opp 2-3 ganga i arman og nikkersen e bukse) Passe nok perfekt til jul vil æ tru men ser ok ut no.. Den hvite e i str. 86 og passe kjempebra nu.. Det her e jo klær som e lette å selge seinere eller koselige å ta vare på til arving.. :p

Ville dokker beholdt begge to eller bare valgt en og kan æ bruke jakken til begge fargan??

Trykte begge to jeg, vet ikke helt men tror det er det jeg ville gjort.

Brukt den hvite til 17 mai i år med jakken, så til jul og neste 17 mai brukt den røde, om du tror den passer så lenge.
jakken kan du sikkert bruke til begge. hvordan farge har jakken da?

og jeg ville nok tatt vare på begge. iallefall om det er hans første og en er gave.

å der kom bildene også, hehe. ja jakken kan du bruke til begge

Glemte jo å legge ut bildan, men no e det gjort=)

Ble litt mørkt bilde på den hvite.. men pytt pytt..

Ja trur forresten at den røde passe til neste 17 mai også.. de e jo kjempestor på størrelse..

ORIGINAL: Drømmefangeren

Ja trur forresten at den røde passe til neste 17 mai også.. de e jo kjempestor på størrelse..

Da ville jeg nok beholdt begge ja.

er håpløs når det gjelder slike festdrakter til barn så hvis det ikke er økonomiske grunner som sier at du må levere tilbake den ene så hadde jeg beholdt begge to[:D]

Ville selvfølgelig beholdt bege jeg, den røde er jo litt stor nå..greit å spare på og den passer selvfølgelig neste 17. mai vil jeg tro.

Hm...om du kan bruke den hvite jakka til den røde...tja dersom den ikke blir for liten så er det et greiere valg enn de jeg kommer til å velge.

Har ikke jakke til bunaden her heller, skal se om jeg kan dytte inn et bilde under her, et øyeblikk:

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe bunadsjakke ettersom jeg ikke for tak i den som hører til, sikkert en svart en. Er vel heller en festdrakt til småtroll. Tenkte jeg skulle være så sløv at jeg kjøper en jakke han kan bruke i sommer og utover høsten, må handle....

ville brukt den hvite nå åsså godt over til den røde etterpå nor den hvite e forliten [:D]

Hadde beholdt begge, siden det er forskjellige str. Kjempe fine begge to[:)]

Takk for meningen dokkers :) Behold begge to=) Den hvite ser forøvrig utrolig kjedelig ut på bildet, men den e faktisk den fineste:) E vinrøde kanta i det sorte området..

Back
Topp