17. mai-klær til skolegutter

helen79

Forumet er livet
Mine har aldri hatt bunad å sånt. Men gått med finbukse å skjorte, men hve med en kul jeans å skjorte, noen som har gutter som skal bruke det på 17. mai?

Min største brukte alltid "penbukse" og skjorte på 17 mai da han gikk på barneskolen. En pen ikkeolabukse,som kunne brukes til vanlig også.
Jeans er jo det han går i til vanlig,så JEG synes man kan ha noe annet på 17 mai. Er jo greit til bursdager ol. også.
Nå er det dress og slips som gjelder heremoticon . Så kjekk ung mann atte.

MIne bruker faktisk ikke jeans til vanlig, går helst i joggebukser, så da da går jo det fint, hehe. Eller kanskje en finere shorts emoticon

Lest her inne mange mener jeans er fy fy på 17 mai. Men er det en pen og ikke slitt, og den stæsjes opp med en fin skjorte synes jeg det er pent nok.

mine gutter skal ha en helt vanlig sort bukse, lyseblå kortarma skjorte og v hals genser på utsida hvis det er kaldt.

Her pleier Magnus å ha jeans og tøff skjorte, som regel fra Name It, i år blir det dressbukse med skjorte og en pen lys lilla genser fra Name It..syns det er kjekt med klær som faktisk kan brukes flere en 1 gang, penklær som bunad osv vokser de så fort ut av og de kan bare brukes på 17 mai og eventuelt dåp/bryllup så da blir de bare brukt maks 2 ganger..bortkastet mener jeg ;o)

Back
Topp