17 Mai kaken min

VilSåGjerne

Forumet er livet
jepp,jeg laga kake i år[:D]

og sånn ble den

også laget jeg denne men den spakk litt i bunnen så den ble jo ikke så fin da,men jett om den var god[:D]

Så nydelig da, den så skikkelig søt ut...litt av et kunst verk

Det der så deiilig ut ja [:)] nam nam..

Å, så flink du er! Den første var jo kjempefin!! [:)] Nam nam... Sikle sikle...

OBS greier ikke å følge med i svingene her jeg - en til, jeg hvet den er god ser all den gode eggekremen rundt kaka, he he....for det er vel det det er? nam nam.....

ORIGINAL: Sola1979

Å, så flink du er! Den første var jo kjempefin!! [:)] Nam nam... Sikle sikle...

sign

Nå fikk jeg lyst på kake!!!!

tusen takk[:D]

tok bare en sje i går med den gule kaken, for eg var vist litt fyllasjuk igjen jeg[&:]
så orket ikke mere hihi....

men den står å venter på meg i kjøleskapet nå, vi er ikke så glad i kaker
egentlig,men tenkte jeg bare måtte ha til 17 mai i år[:)]

ORIGINAL: twinanne

OBS greier ikke å følge med i svingene her jeg - en til, jeg hvet den er god ser all den gode eggekremen rundt kaka, he he....for det er vel det det er? nam nam.....

ja,det er sånn suksessterte...... men kremen ble ikke så tykk som den skulle være for jeg hadde ikke tid til å vente på den skjønner du, var en fest som ventet[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

ja,det er sånn suksessterte...... men kremen ble ikke så tykk som den skulle være for jeg hadde ikke tid til å vente på den skjønner du, var en fest som ventet[:)]

Hm...snart er det på tide for deg og kule ned litt, husk du kan ikke slurve med kakebaksten, hvertfall ikke nåprdet senere skal bli en dåpskake, etårsdags kake osv....

ORIGINAL: *Levende Lys*

Hm...snart er det på tide for deg og kule ned litt, husk du kan ikke slurve med kakebaksten, hvertfall ikke nåprdet senere skal bli en dåpskake, etårsdags kake osv....

glerder meg til jeg starter på sprøytene jeg[:D] då blir det helt rolig her i heimen[:D]

Ååå no fekk eg lyst på kaka! Flinke du e[:)][:)]

oi så stilig kake da vennen, virkelig flink du.
ser veldig god ut, nå fikk jeg jammen lyst på noe godt

Å så flink du er, nå fikk jeg lyst på kake.

Så nydelig da, den så skikkelig søt ut...litt av et kunst verk

Back
Topp