17.mai kake

Rainbow Baby 2023

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Julilykke 2023
Har du en fast kake som du baker hvert år? Eller kanskje prøver du deg på noe nytt hvert år? Hva baker du?? ;)
Her blir det pavlova med bær og bueno sjokolade :love017

Slett ikke.

Jeg baker vanligvis ikke med mindre jeg baker til skolen og da avhenger det av om jeg er satt opp på langpanne eller rund.

Til hjemmebruk har jeg vel ikke bakt spesielt ofte. Jeg har laget dessert noen ganger

I år ingenting, vi er invitert til mine foreldre etter at det er ferdig, og ryddet opp, på skolen

Baker ikke så mye fordi vi er bare to voksne og en liten, men lager minipavlova med bringebærsaus og friske bær og krem. Ellers liker jeg kaker eller sånt som kan fryses,feks gulrotkake,banankake...

Baker ikke så mye fordi vi er bare to voksne og en liten, men lager minipavlova med bringebærsaus og friske bær og krem. Ellers liker jeg kaker eller sånt som kan fryses,feks gulrotkake,banankake...
Mini pavlova er noe av det søteste som finnes :p
Vi er også bare to stykker foreløpig. Blir en liten en til om 2-3 uker :smiley-angelic001 Men vi feirer alltid stort med hele familien. Siden jeg elsker å bake, tar jeg oppgaven :smiley-bounce012

Mini pavlova er noe av det søteste som finnes :p
Vi er også bare to stykker foreløpig. Blir en liten en til om 2-3 uker :smiley-angelic001 Men vi feirer alltid stort med hele familien. Siden jeg elsker å bake, tar jeg oppgaven :smiley-bounce012
Hvis jeg skulle prøve meg på noe helt utenom at det ville bli for mye mat her hos oss, så ville jeg forsøkt en sånn pavlovarull nærmest,eller marengsrull. Kunne også tenkt meg å lage en red velvetkake med krem og bær. ;-) Gleder meg nesten litt til ungene blir større og jeg kan bake litt mer sånt.

Lager pavlova hvert år og så lager jeg noe helt nytt i tillegg :) (i år ble det en After Eight iskake, som var helt himmelsk :joyful:)

Back
Topp