Har du en fast kake som du baker hvert år? Eller kanskje prøver du deg på noe nytt hvert år? Hva baker du??
Her blir det pavlova med bær og bueno sjokolade
Her blir det pavlova med bær og bueno sjokolade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mini pavlova er noe av det søteste som finnesBaker ikke så mye fordi vi er bare to voksne og en liten, men lager minipavlova med bringebærsaus og friske bær og krem. Ellers liker jeg kaker eller sånt som kan fryses,feks gulrotkake,banankake...
Hvis jeg skulle prøve meg på noe helt utenom at det ville bli for mye mat her hos oss, så ville jeg forsøkt en sånn pavlovarull nærmest,eller marengsrull. Kunne også tenkt meg å lage en red velvetkake med krem og bær. ;-) Gleder meg nesten litt til ungene blir større og jeg kan bake litt mer sånt.Mini pavlova er noe av det søteste som finnes
Vi er også bare to stykker foreløpig. Blir en liten en til om 2-3 uker Men vi feirer alltid stort med hele familien. Siden jeg elsker å bake, tar jeg oppgaven
Oh, det hørtes skikkelig godt ut!Lager pavlova hvert år og så lager jeg noe helt nytt i tillegg (i år ble det en After Eight iskake, som var helt himmelsk )
Ekstremt godtOh, det hørtes skikkelig godt ut!