17. mai; Hvor feirer dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Litt av hvert.. ser på toget, drar til sentrum å ser Borgertoget.
Så drar vi enten ut å spiser, tivoli, på besøk eller hjem

Vi er hjemme, går i tog her, er med på idrettsplassen med leker for barna og spiser hjemme. Alle besteforeldrene kommer også.

grillings hos svigers :) etter tog og aktivitetene på skolen :)

I år blir den feiret i Spania :)

Vi går småbarnstoget, så er vi i Bhg. Så griller/ spiser middag ute . Og alltid dessert på 17 mai. Kake eller is :)

På skolen og går i tog, leker osv så hos farmor å spise spekemat, hotdog, jordbær, is, kringle, rømmegrøt (for de som liker det) etter det har bf tatt guttene så har vi reist til søsteren til sambo på en liten fest. I år har jeg termin 11 mai så da må vi se hvordan det blir, blir ihvertfall ingen fest :P

Tog på skolen lokalt for første gang, vi har tidligere gått der bhg går, men nå har vi en skolegutt. Og en mann i fau som arrangerer det hele. Så vi er der.

Middag... Ja, det skal vi visst snakke om i morgen, vi har de siste årene feiret sammen med mamma og pappa og min bror med familie, spiste hos dem for to år siden, vi lurer på om vi var her i fjor, og i morgen samles vi hos mine foreldre på besøk, og skal snakke om det, legge planer.

Blir mest sannsynlig å feire sammen med foreldrene mine.
Feiret her vi bor i fjor. Bor på ei bygd og var ikke spesielt koslig med lukten av nygjødslede marker :p

Ned i byen og ser på tog og etterpå kjører vi 30 min ut av byen og spiser :)

Vanligvis i byen og ser tog. Men dette blir det tredje året vi feirer hjemme. Var gravid i 2013, med bekkenløsning så da måtte jeg være hjemme. Liten baby i -14, og i år gravid igjen med ei på 1,5 år:) så da ser vi tog her vi bor og tar en tur på skolen. Eneste dumme er at familien som alltid forventer at jeg skal ordne alt av mat og kaker. Alle høytider egentlig. Koselig ja men de er så travle enda de ikke har barn og kun har sett toget:P klager over at de knapt rakk å dusje. Litt irriterende:P

Gjør som alltid. Går til byen og ser toget. Spiser lunsj i byen. Drar hjem og skifter og spiser middag hos mine foreldre og drar sent hjem. Barna i nabolaget får være ute så lenge dem vil.

Back
Topp