17.mai hjemme eller borte, hvor feirer dere?

Alltid hjemme :) Er man fra Eidsvoll finnes det ingen alternativer :p Verdens koseligste feiring (helt objektivt sett, selvfølgelig ;) )
 
Har ikke feiret 17. Mai siden jeg måtte det på skolen :p de siste årene har vi gått en fin lang skogstur, unna folkemengdene :)
 
Hjem til min hjemplass i år. Men blir vel hjemme når han skal gå i barnehage tog å sånt?
 
Er alltid hjemme. Går i skoletoget rett utfor her og er innom skolen og spiser litt kake, pølse og is. Så er 17 mai over for vår del. Jeg pleier tilby meg og jobbe kveldsvakt. Hjemme er det uansett vanlig ettermiddag, og greit med 133% tillegg :D
Ifjor jobbet jeg forresten dagvakt 17 mai. Men mannen var på skolen med barna :)
 
Tidligere har jeg jobbet lettjente penger... Hva vi gjør i år vett jeg ikke. Muligens vi er hjemme en tur til da, hvis ikke blir vi borte... Med baby er ikke 17 mai så stort...
 
Vi feirer med lunsj og tog i byen, også grilling hjemme senere :) gleder meg til neste år, for da har største begynt på skolen- så da blir det arrangement på skolen der :D
 
Feirer her i byen vi bor. Først pølser og is i byen også tivoli etterpå. Noen ganger grillings på kvelden
 
hjemme eller hos pappa :) spørs om mannen er på jobb eller hjemme :)
 
Hjemme. Pleier å dra til byen og se på toget, så drar samboeren på jobb og jeg drar hjem. Skulle ønske vi hadde noen andre her vi kunne gjort noe sammen med når mannen drar på jobb.
Jeg savner å feire det nordpå hos foreldrene mine. Det er alltid så koselig der på 17. mai.
 
Regner med vi besøker foreldre og svigers. :) Se på toget om været er ok.
 
Vi reiser til svigerforeldrene i Holmestrand
Samboer sin hjemby, og vi skal og tilbake dit etterhvert
 
Hjemme :) svigermor og foreldrene mine kommer. Pluss søsknene våres. Lapskaus og pavlova så går vi sikkert ned i byen og kikker på borgertoget og spiser en is. Ikke så vill feiring som det en gang var :p
 
Back
Topp