17. mai - har dere noen planer?

Planlagt veldig lite. Kommer an på når lillegutt velger å komme, har termin 21. Mai :) hvis han fortsatt er i magen blir det nok veldig rolig på sofaen, blir så sliten av å være sosial nå på tampen, og fort vondt i kroppen.

Vi tar det heller igjen med full pakke neste år :)
 
Termin 11.mai, så er på overtid..
Har lite planer 17. Se på barnetoget og ta med barna på skolen etterpå. Er program der..[emoji5]
 
Her blir det full rulle som vanlig. Lille er blitt nesten en måned.
 
Har planlagt at barna skal få gå i toget, med mannen eller besteforeldre. Så får jeg se om jeg ser på eller er på føden[emoji23] håper barna får en kjekk dag med kjekke aktiviteter og (viktigst av alt) masse is [emoji23][emoji23][emoji173]️
 
Jeg har termin den dagen, så jeg tror ikke jeg orker å reise til byen uansett om mini har kommet da eller ikke - ser an.

Besteforeldre tar gledelig med seg 4 åringen på feiring, samt pappan om det ikke er fødsel. Men vi tyvstartet med en liten runde tivoli for noen dager siden, det er jeg glad jeg fikk med meg :happy: Også blir det feiring i bhg den 16, så da mangler det jo ikke på opplegg egentlig!
 
Har utsatt alt av tenking på både dagen og bunader som skal ordnes . Men nå har jeg begynt å tenke at jeg skal skal innstille meg på at det blir en tur ut :) jeg er jo faktisk i form til å gå runden med toget. Ellers har besteforeldre meldt seg til å ha med 2 åringen og 7 åringen :) så får se..

Er 39+1
 
Har ingen planer, bortsett fra at toåringen skal gå i tog (enten med oss eller med besteforeldrene sine). Hadde termin i går.
 
Blir egentlig vanlig opplegg, bortsett fra at vi ikke drar til byn i år. Vi har fått svigers på besøk, så tar en sein frokost istedet [emoji2] blir kos for både oss, dem og barna [emoji4] så skal vi en tur til mine foreldre på lunsj, deretter blir det barnetog med skolen og aktiviteter på skolen [emoji4] satser på at jeg både orker og ikke føder, hehe, og om det skulle skje så stiller besteforeldrene opp med 6- og 10-åringen [emoji1] har termin 18.mai - så har sagt til lillebror at han kan komme i dag, til nød i morgen, ellers får han holde seg inne til den 19.mai, Hehe - får se om han hører på meg
 
Her blir det å se på barnetog og lek på skolen etterpå. Nesten akkurat som vanlig men med litt roligere tempo og helt sikkert en del ammepauser underveis. Frøkna på 2 uker har fått sin første pensjoner og alt er klart.

Men det blir nok mindre gåing enn vanlig da formen min ikke er på topp ennå. Har fortsatt litt vondt i bekkenet så tar det rolig om dagen...
 
Vi blir å enten se på toget, eller gå i det, for 3-åringen sin skyld. Etterpå skal vi til mamma og pappa for å spise. Dit kommer også mine 3 besteforeldre, som ikke har hilst på lillebror enda :)
 
Back
Topp