17.mai frokost...

StinkiStini

Forumet er livet
Dere som bruker å ha det, har dere det tidlig liksom? Før toget går?
Fortell meg dealen!

Fikk lyst å invitere noen til 17.mai frokost, hehe
Men har aldri vært med på det før[:-]

vi spiser borte, vi spiser frokost på lokale[:D] deilig å komme til dekket bord[:D]

men vet  mor mi pleide å lage koldt bord og å få folk på besøk til frokost

Husker bare at foreldrene til en jeg var russ sammen med arrangerte 17.mai frokost for oss på 3russebiler, med MASSE god mat [:D]  Greit å få en ålreit frokost etter ei hard natt! Og det var noen timer før togene startet[:)]  Så jeg sier go for it!![:D]

ORIGINAL: TereseS

Husker bare at foreldrene til en jeg var russ sammen med arrangerte 17.mai frokost for oss på 3russebiler, med MASSE god mat [:D]  Greit å få en ålreit frokost etter ei hard natt! Og det var noen timer før togene startet[:)]  Så jeg sier go for it!![:D]

Hehe, russefrokost har jeg hørt om ja.
Jeg forsov meg[:-]

Men tenkte å invitere noen vennepar med barn osv.
Bare litt usikker på det praktiske rundt... om det kan bli heise med stress.

ORIGINAL: StinkiStini

Hehe, hadde ikke lagt meg enda jeg[8D]

Om du har plass til noen hos deg, og ber de.. Kan dere ikke gå sammen om det? At noen kommer med f.eks eggerøre, oppskjært brød osv.. ?  Men ja, kan jo være litt vanskelig med småbarn kanskje.. Men jeg syns det høres ut som en super ide jeg! Selv hadde jeg blitt glad hvis jeg hadde blitt bedt på noe sånt[:)][:)]

Om du har plass til noen hos deg, og ber de.. Kan dere ikke gå sammen om det? At noen kommer med f.eks eggerøre, oppskjært brød osv.. ?  Men ja, kan jo være litt vanskelig med småbarn kanskje.. Men jeg syns det høres ut som en super ide jeg! Selv hadde jeg blitt glad hvis jeg hadde blitt bedt på noe sånt[:)][:)]

Ja... hmm, jeg skal vurdere det når jeg finner ut klokkeslett for toget.
Om det går svintidlig så blir det for stress, hehe
Kan ikke invitere folk klokka 8 liksom[:-][8D]

Ja... hmm, jeg skal vurdere det når jeg finner ut klokkeslett for toget.
Om det går svintidlig så blir det for stress, hehe
Kan ikke invitere folk klokka 8 liksom[:-][8D]

Ja, kanskje like greit å finne ut når toget går[:)]  

Hehe, litt i tidligste laget det ja, selv om sikkert halve norge er våkne da[:D]

Hva med å ha 17-mai lunsj isstedet. Rett etter barnetoget for eksempel! Det var vi på i fjor, og det var kjempe koselig[:)] Jeg hadde nok ikke kommet til 17 mai frokost hos noen kl 8! Er nok stress om morgenen før 17-mai toget som det er[;)]

god frokost med relativt ferskt brød eller rundstykker, egg, røkelaks, kjøttpålegg, majonessalat, kanskje en potetsalat hvis du vil overdrive, noe litt søtere som f.eks. croissanter(får jo ferdige som bare skal steke i 2 min på rema 1000), og en fruktskål. slik ville jeg gjort det! God juice. De som ikke har barn, har nok frokost kl. ti e.l. og serverer champagne til maten.

ORIGINAL: Siljemor_82

Hva med å ha 17-mai lunsj isstedet. Rett etter barnetoget for eksempel! Det var vi på i fjor, og det var kjempe koselig[:)] Jeg hadde nok ikke kommet til 17 mai frokost hos noen kl 8! Er nok stress om morgenen før 17-mai toget som det er[;)]

Det passer liksom ikke.. hehe, for programmet starter på skolen rett etter toget.
Så da må det evt. heller bli grilling senere..
Skal forhøre meg litt med de jeg hadde tenkt å invitere når vi finner ut klokkeslett for toget.
Lurer på om det går 09.30 nemmlig, så det blir jo i dryga tidlig..

17. mai frokost?!?!

Det må jeg si er sporty!! - både å arrangere og å stille opp på.

Her i huset har vi mer enn nok med å dusje, kle oss, stresse, fore ungene, og arrangere oss ut av huset sånn at vi når toget...
17. mai-frokosten pleier vel bestå av en tørr fullkornsskorpe som jeg napper med meg i hånda og spiser i bilen.

ORIGINAL: Heidileidy

god frokost med relativt ferskt brød eller rundstykker, egg, røkelaks, kjøttpålegg, majonessalat, kanskje en potetsalat hvis du vil overdrive, noe litt søtere som f.eks. croissanter(får jo ferdige som bare skal steke i 2 min på rema 1000), og en fruktskål. slik ville jeg gjort det! God juice. De som ikke har barn, har nok frokost kl. ti e.l. og serverer champagne til maten.

Hehe, her får ingen champis til frokost vertfall [8D]

ORIGINAL: Oline V2

17. mai frokost?!?!

Det må jeg si er sporty!! - både å arrangere og å stille opp på.

Her i huset har vi mer enn nok med å dusje, kle oss, stresse, fore ungene, og arrangere oss ut av huset sånn at vi når toget...
17. mai-frokosten pleier vel bestå av en tørr fullkornsskorpe som jeg napper med meg i hånda og spiser i bilen.

Hehe, pleier ikke stresse på 17.mai egentlig.
Klærne henger jo klare, bare å hoppe i de.
Er jo oppe kl 7 uansett så, og mye kan fikses dagen før[:D]

Vi har hatt 17.mai lunsj vi[:)] Har først sett på barnetogey, så tatt en tur på tivoli for å ta oss en is evnt en pølse, og vandret litt rundt på tivoliet igjen før vi har dratt hjem og lagt opp litt bedre pålegg og brød[:)] Snadder![:D]

Teorien med 17 mai frokost er kjempe koselig - i praksis... Aldri i verden.
Her er det en unge som skal avgårde på flaggheising og frokost kl 0730, så er det hjem å få de andre i gang og så møte opp i barnetog kl 9 og så går det slag i slag.
Der i mot grilling på ettermiddagen, det er kos[:)]

Back
Topp