Gunni Forumet er livet 5 Mai 2007 #1 Her har jeg laget en tråd hvor vi kan legge inn bilder av oss selv og våres på 17.mai. Helst ren bildetråd. Litt tidlig ut, men må lage det når ideen er i hodet.
Her har jeg laget en tråd hvor vi kan legge inn bilder av oss selv og våres på 17.mai. Helst ren bildetråd. Litt tidlig ut, men må lage det når ideen er i hodet.
siri01 Elsker forumet 17 Mai 2007 #3 snuppa mi i bunaden hu fikk av mormora si storebror på 17 mai[:D] storesøster på 17 mai[:D] det er hun mer rosa ponsho(vet ikke hvordan det skrives)
snuppa mi i bunaden hu fikk av mormora si storebror på 17 mai[:D] storesøster på 17 mai[:D] det er hun mer rosa ponsho(vet ikke hvordan det skrives)
siri01 Elsker forumet 17 Mai 2007 #4 ORIGINAL: malien kjempeflotte barn du har ja[;)] og søt i bunad da...[:D] det er bare martine som er mitt barn...de to andre hadde sambo fra før av...men er jo utrolig glad i de da[:D]
ORIGINAL: malien kjempeflotte barn du har ja[;)] og søt i bunad da...[:D] det er bare martine som er mitt barn...de to andre hadde sambo fra før av...men er jo utrolig glad i de da[:D]
Mamma til go`jentene Elsker forumet 17 Mai 2007 #5 Alexandra sover godt Meg og Alexandra Broren min (onkelen til Snuppa) og meg Alexandra i bunad.. klar til og gå i 17.mai tog.. Meg i bunad. Jeg fikk den av pappa 16.mai. Blir 23 år 20.mai.. Har en snill pappa jeg[:)]
Alexandra sover godt Meg og Alexandra Broren min (onkelen til Snuppa) og meg Alexandra i bunad.. klar til og gå i 17.mai tog.. Meg i bunad. Jeg fikk den av pappa 16.mai. Blir 23 år 20.mai.. Har en snill pappa jeg[:)]
Lykkeliten ;) Gift med forumet 20 Mai 2007 #15 Her er snuppa i bunad [;)] Så masse fine bilder da!!!!