17.mai-babyer

Nordlandsjente

Betatt av forumet
Jeg er spent på hvor mange babyer som kommer til på selveste nasjonaldagen vår. Er jo mange som har meninger om dette med å føde på akkurat denne dagen. I tillegg er det mange som går på overtid nå. Jeg for min del har ikke termin før den 23. så jeg tror ikke mi lille kommer riktig enda.

Ja, det blir veldig spennende! :D Må vel bli en eller to vel? Kanskje flere?

Jeg er 6 dager over termin i morgen, men har nå enn så lenge planlagt bytur og ut å spise middag med familie :p
Så får vi se om det blir en liten fødsel innimellom der ;)

For min del så har jeg ikke troen på i morgen heller, men man skal jo aldri si aldri. Er vel ikke helt urealistisk om det skulle ha skjedd saker og ting etterhvert :D

Da synes jeg virkelig det må bli din tur snart! :) kjedelig å gå så lenge over... Bare greit å ha planer for er vel gjerne da fødselen starter, når man minst venter det sier dem :)

Eg har termin på tirsdag, så satser på at det ikkje skjer i morgen for storebror sin del og lillebror sin del når han blir litt større.. :) men helt urealistisk er det jo ikkje så klart;)

5 dager over nå og har hele tiden sagt at jeg ikke vil føde på 17.mai, men nå er jeg så lei at om lille skulle finne veien ut i dag så må h*n bare komme!! Men det ser ikke sånnt ut :(

Blir spennende å se når dagen er over:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

5 dager over nå og har hele tiden sagt at jeg ikke vil føde på 17.mai, men nå er jeg så lei at om lille skulle finne veien ut i dag så må h*n bare komme!! Men det ser ikke sånnt ut :(
Signerer denne! :P Jeg har sendt ut 4-åringen med besteforeldrene, og jeg sitter alene hjemme. Litt vemodig, men time på time med bytråkking med vond symfyse og kynnere som hagler på er ikke noe særlig :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ligger på sofaen hjemme selv og kommer til å tilbringe dagen her, kanskje en tur senere om været blir bedre..
Har hatt passe regelmessige mini mini rier siden i går kveld, kommer med ca.20min mellomrom (noen med 15 også), men de gjør ikke sånn veldig vondt, mer som mensensmerter med mye trykk nedover.. Hadde håpt på det skulle ta seg opp i natt, men har i grunn fått sovet ganske så godt og tilstanden er lik i dag :/
Men håper at det betyr at ting begynner å nærme seg i det minste. Skal på kontroll i morgen tidlig igjen, så da skal jeg få dem til å sjekke om dette har hjulpet litt på modenheten i det minste (var jo helt umoden på mandag) og evt tøye litt om det skulle være litt åpning.. Lenge leve optimismen! ;)

Ligger på sofaen hjemme selv og kommer til å tilbringe dagen her, kanskje en tur senere om været blir bedre..
Har hatt passe regelmessige mini mini rier siden i går kveld, kommer med ca.20min mellomrom (noen med 15 også), men de gjør ikke sånn veldig vondt, mer som mensensmerter med mye trykk nedover.. Hadde håpt på det skulle ta seg opp i natt, men har i grunn fått sovet ganske så godt og tilstanden er lik i dag :/
Men håper at det betyr at ting begynner å nærme seg i det minste. Skal på kontroll i morgen tidlig igjen, så da skal jeg få dem til å sjekke om dette har hjulpet litt på modenheten i det minste (var jo helt umoden på mandag) og evt tøye litt om det skulle være litt åpning.. Lenge leve optimismen! ;)

Ja, håper det! Mye mensmurringer jeg også + kynnere, men det blir liksom ALDRI noe ut av det. Jeg skal på overtidskontroll i morgen jeg også. Må ærlig talt si jeg blir veldig demotivert om jeg er helt umoden. Greit nok å få litt hjelp til å bli satt i gang, men ser for meg å møte opp totalt umoden til i gangsetting på sykehus er en lang prosess :/

Snuppa kom jo en uke på overtid av seg selv etter stripping. Det må nå huleboeren her også klare vel! :p

Når hadde du termin?

Jeg hadde termin 12.mai, så er 5 dager over nå.. Var som sakt helt umoden på mandag (dagen etter termin) på tross av mye kynnere, festet baby og mye nedpress.. Og det var skikkelig demotiverende ja!! Så nå når det har tatt seg litt opp med vondtene så håper jeg at det har hjulpet litt på modenheten.. Hadde vertfall vært greit for da kunne dem hatt strippet meg i morgen og kanskje det kunne fått fart på sakene..!
Tenker det samme som deg at å sette igang en umoden kropp må ta tid.. Jeg blir satt igang på onsdag om det ikke har skjedd noe til dess.. Men håper sånn at det skjer av seg selv.. Får nemlig ikke fø der jeg vil om jeg må settes igang, noe som blir en veldig nedtur :(

Jeg hadde termin 12.mai, så er 5 dager over nå.. Var som sakt helt umoden på mandag (dagen etter termin) på tross av mye kynnere, festet baby og mye nedpress.. Og det var skikkelig demotiverende ja!! Så nå når det har tatt seg litt opp med vondtene så håper jeg at det har hjulpet litt på modenheten.. Hadde vertfall vært greit for da kunne dem hatt strippet meg i morgen og kanskje det kunne fått fart på sakene..!
Tenker det samme som deg at å sette igang en umoden kropp må ta tid.. Jeg blir satt igang på onsdag om det ikke har skjedd noe til dess.. Men håper sånn at det skjer av seg selv.. Får nemlig ikke fø der jeg vil om jeg må settes igang, noe som blir en veldig nedtur :(
Samme her. Blir vel satt i gang på tirsdag eller onsdag i tilfelle. Men de har jo noen dager på seg enda ;)

Blir spennende å se om det er noe modning i morgen da. Det aner jeg ikke. Men forrige gang gikk slimproppen på termindagen, en uke før fødsel, men nå har jeg ikke fått et eneste tegn :p

Her blir jeg satt igang på tirsdag kl 08.30 om ting ikke har kommet i gang av seg selv. (noe jeg håper det gjør) hadde to cm åpning i går og legen kunne ta på hode til snuppa. :D

Her blir jeg satt igang på tirsdag kl 08.30 om ting ikke har kommet i gang av seg selv. (noe jeg håper det gjør) hadde to cm åpning i går og legen kunne ta på hode til snuppa. :D
Ja, det høres jo veldig lovende ut da! Any second now ;)

Kanskje? Sist den gikk så gikk den rett etter at vannet gikk. :D

Håper det da. Er vel ikke helt urimelig tid å føde på det her nå! :p

Jeg ser stadig etter min, men ingenting.. Er vel ikke sikkert den forsvinner før alt er i gang (fordi om den gikk en uke før forrige gang) :)

Nei, en uke over i dag så her er det fritt frem. ;) merker det så godt på humøret også at jeg er på overtid. Stakkars mann sier jeg bare:oops: så nå har mann og lillemann dratt til svigers for å spise. Jeg føler meg ikke helt trygg på å reise bort nå om noe skulle skje, så jeg feirer med tørre brødskiver til middag. :p yummy.

Back
Topp