17.mai-babyer

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Skulle vi hatt et lite veddemål eller noe på hvor mange av de små som kommer på nasjonaldagen? :-)

Min kommer ikke da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kanskje min ;) har termin 18 eller 20 mai, men har ikke tro på at han kommer før egentlig. Håper ikke akkurat på 17. Mai heller ;)

Teoretisk sett kan min komme på 17. Mai, siden overtidsdato ikke er før 19. Men i praksis? Hell no!!!!

Venter en liten jente i mai <3

Hmm... Hvis jeg går over så har jeg faktisk mulighet til at han kommer 17. Mai.. Det er 9 dager over termin.

Men jeg tror at høyere makter ikke setter i gang fødselen min da :p

Det er 6års jubileum for meg og min kjære, så hadde jo vært litt koslig.. men NEI :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Har litt på følelsen at mini her kan komme da,har termin 19 og storesøster kom 2 dager før termin:)

Min første er født 16.mai kl. 22.33. Husker vi var veldig spente på om vi rakk det før 17.mai.Husker jordmora jeg hadde sa at det var få fødsler 17.mai, og at de hadde fødselsboom både 16. og 18.mai:)

Har termin 18. Mai, så kan jo fort skje. Men gikk over sist, så gjør sikkert det nå også :p
Har ikke tenkt til å føde den 17 i hvertfall. Da skal jeg ut å gå i tog :)

Håper VIRKELIG ikke jeg går helt til 17. Termin er 5. og de to første er født litt før termin. Jeg er ikke motivert for overtid....

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

første jenta mi kom ei vike på overtid så ej he på følelsen at ho her kjøme enten før eller så kjøme ho 17 mai, ej he overtidsdato 18 mai, så d blir nok 17 på oss tippa ej:)

Min får ikke lov! hahahha! det er altfor lenge over termin!! .... *kun 11 dager, men leenge!*

Har på følelsen at vår kommer 17, men det er bare fordi det virkelig ikke passer, så det hadde vært typisk. Terminen er 12, og dette er første barnet, så sjansen er der..

Back
Topp