17.mai-baby?

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
[:)]Hei alle sammen[:)]

Det skal bli spennende å se hvor mange av oss som får et 17.mai-barn. Det forundrer meg ikke om det skjer her iallefall... Av alle dagene som finnes, må vel junior "velge seg den dagen å bli født på" tenker jeg[;)][:D][:)]
Vel.. uansett hva som skjer: ha en strålende 17.mai.feiring i morgen alle sammen[:D]og lykke til!!

ønsker alle en strålende 17 mai feiring......spent på om det blir ett 17 mai barn her inne...[:D]

Blir morro å se om noen av oss får 17 mai barn ja[:)]
Ha i allefall en fin dag i morra[:)]

ha en fin dag alle sammen.. vil gjerne at lille gutt skal komme ut, men han trenger ikke å komme ut i morgen... men blir overrasket hvis ingen her inne får i morgen..(hvertfall med tanke på at det er en del som er over tiden...) Nå er det korpsmusikk utenfor, øver til i morgen.. jaja, det gir meg hvertfall 17.maistemning, for den har vært totalt fraværende..

ORIGINAL: Homer

Hos oss er det stor sjans for at det blir en 17. maiunge. Fødselen er satt i gang i dag. Men 18. mai er fødselsdagen til Tjukkebollepus sin pappa, så den dagen er heller ikke dum å treffe [;)]

Ja, det blei en 17.mai gutt på oss gitt! Trym ble forløst ved haste-keisersnitt kl 01.17  17.mai!

Back
Topp