17.mai avlyst!

Netten

Andre møte med forumet
Gratulerer alle sammen med dagen i dag. Jeg må dessverre holde hjemmet i dag. Er veldig sliten og ekstremt kvalm, så tog, masse folk, is, pølser  og leker er ikke noe for meg i dag. Andre som er i denne situasjonen? 
 
Ikke fult så dårlig her...men blir kun ut å spise middag med noen venner så rett hjem igjen på sofaen :) Ingen tog, leker, is eller selskap....dritt vær er det og...blåser og regner :/
 Hadde en super dårlig dag i går og kjenner formen ikke er komt på topp enda...
 
Uff.. Ja, det er kjedelig å være dårlig, og spesielt i dag. Vi får heller ta igjen 17.mai til neste år og da med en liten smårolling.. Kose deg på middagen :)
 
Uffda.. Høres ikke så gøy ut det nei.. God bedring til lille gutt.. 
 
Jeg er megatrøtt, har sovet bort hele 17 mai. Men jeg klager ikke :) 
 
Vi kommer sterkere tilbake neste år :) Da blir det ekstra kos å kunne vise fram mirakelene våra <3
 
Å avlyse 17.mai med en 3åring er uaktuelt uansett hvor elendig jeg føler meg! Håper han har hatt en fin dag, på tross av morens dårlige tålmodighet!!
 
Her ble ikke 17 mai avlyst trosset kvalme, vondt bekken, surt vær å vind.. :) Så her var vi kledd opp i finstasen å traska rundt i byen :) Våte å elendige var vi nå vi kom hjem.. Men 2åringen storkoset seg :D Å det var det viktigste for meg <3
 
Back
Topp