17.mai antrekket :)

Turid:)

Andre møte med forumet
Har dåkker funne ut ka dåkker ska ha på dåkker på 17.mai? passe bunaden fortsatt? Æ prøvde min før litt over ei uka sia og da fikk æ den akkurat igjen, så æ håpe at det hold også om to uke :) E jo ikkje så ofte man får brukt den hvis man ikkje har konfirmant, dåpsbarn eller bryllup i familien, så æ syns d e så fint å ha den på på 17.mai :) Spesielt sia det forhåpentligvis blir amming til neste 17.mai og da e jo ikkje bunaden det mest praktiske plagget ;D

Her har jeg kjøpt en ganske vid, men kort kjole fra Nelly.com som jeg tenkte å ha over noen svarte tykke strømpebukser=) Er jo i grunn ikke så lenge siden jeg gikk gravid så jeg har fortsatt en del "flapp" som skal gjemmes bort;) Selvom den karakteristiske gravidmagen ikke helt har kommet, så føler liksom ikke det er noe å fremheve enda;)

Prøvde bunaden idag, fekk den på, men den e liksom litt høgare framme enn til vanlig, så d blir en skrukke under bysten.. så e litt i tvil om d komme t å bli fint... Dersom eg ikkje kan ha den, så har eg en rosa kjøle eg hadde når me døpte jentungen

Bunaden passer enda, så satser på at jeg ikke vokser så veldig mye til 17.mai:)

Men her oppe i Nord snør det jo fortiden så vet ikke helt hvordan 17 mai blir i år!:) hehe

Hehe.. det e jo derfør vi må ha bunad! Ull, ull, ull! :D Går jo ikkje me nåkka søte sommerkjola i denna deln av Norge ;D
De siste 17.mai'an har jo vært fantastisk, så æ e litt redd før kordan været blir i år :)

Har ikke sjans til å få igjen en halv knapp engang... Her strutte magen og jeg har fortsatt konfirmasjonsbunaden, så den er nok bare å glemme... Blir nok en kjole av et slag...

Jeg skal ha bunad. Har ikke prøvd om den passer enda, men er heldig som har mamma som kan justere på den hvis det er nødvendig.

har kjøpt meg en kjempe fin rød kjole... :) fin både meg og uten mage, mitt 3 svskap så magen kom litt fortere denne gangen... :)

Kommer ikke inn i bunaden, hehe, så defår bli noe annet:) Vet bare ikke hva ennå, hehe:P

Prøvde bunaden i går, og den passa dessverre ikke. Den blir dessverre for liten i  år.

Må nok se etter noe annet å ha på meg.

Back
Topp