17.mai antrekket i boks

trampe80

Gift med forumet
Var hjemme hos pappa i påsken og måtte rote litt i skapene der de gamle klærene mine
var, og se hva jeg fant[:)] Denne bunaden brukte jeg for 30 år siden.

Så nydelig!! :) De er så søte i slike fest antrekk! :)

Så fin! Ingrid brukte bunaden etter meg i fjor, er veldig koselig å bruke opp igjen slike plagg. Hun skal forresten bruke den i år og. [:)]

Kjempe fin bunad og nydelig jente[:)]

så morro! jeg fant min når jeg var hjemme sist og[:)]
men har ikke bunadskjorta innom jeg da. vet du hvor den kan kjøpes?
ellers tror jeg bare det blir en body a la no slag.

Så nydelig[:D] Jeg kjøpte bunad til han på name it just[:D]

ORIGINAL: puusen

Jeg fant bunadskjorta hjemme, men den var blitt så gul og stygg at den kan nok ikke reddes. Vet det er en butikk her i bergen som selger bunader til småbarn, men husker ikke hva den heter. Har sett sparkjøp selger festdrakter til barn, kanskje de har skjorter som kan brukes. Men det går jo helt fint å ha en fin hvit boddy inni også. [:)]

ORIGINAL: trampe80

ORIGINAL: puusen

Jeg fant bunadskjorta hjemme, men den var blitt så gul og stygg at den kan nok ikke reddes. Vet det er en butikk her i bergen som selger bunader til småbarn, men husker ikke hva den heter. Har sett sparkjøp selger festdrakter til barn, kanskje de har skjorter som kan brukes. Men det går jo helt fint å ha en fin hvit boddy inni også. [:)]

Vasket skjorta mi som har hengt 15 år i skapet, var nesten brun i kragen.. æsj..
Men lot den ligge i bløt over natta, og tok på biotex -vasket den i maskinen - og sier bare BLENDA-HVITT! hehe
Hadde prøvd å vaske den [;)]

Hun så alldeles nydelig ut i bunaden!

Back
Topp