Hva tenker dere å ha på babyene deres på 17. mai i år? Kjekt å se/lese hva dere går for. Søskenmatch? Hva skal dere selv ha på dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har en plan om å strikke matchende trønderbunad til lillebror men det blir nok først til neste år.

Oj! Wow! Så flink du er! Skal si du har jobba på! Veldig fine drakter!Har kjøpt ammevennlig festdrakt til meg selv for finn! Storesøster og Lillebror skal begge ha bunader som jeg har strikket. Det blir samme antrekk for oss alle på dåpen til lillebror i juni også. Storesøster har trønderbunad og lillebror har en variant av nordlandsfestdrakten. Lillebror skal bare ha strikket vest og strømper og så en litt tynnere nikkers og bunadsbody. Forhåpentligvis blir det ikke altfor varmt for ullhar en plan om å strikke matchende trønderbunad til lillebror men det blir nok først til neste år.Vis vedlegget 458316Vis vedlegget 458317
De kommer til å bli så flotteMatroskjole som storesøster hadde når hun var samme alder.. er fra refleks.
Jeg har kjøpt festdrakt som jeg brukte i barnedåpen som en kan amme med, lar Hardanger bunaden være i skape i år.
Storesøster har festdrakt for bunaden var blitt for kort.
Tenk å se begge de små i festdraktene sammen! Til å dåne av!Tusen takk! Det var bra jeg gjorde de ferdig før lillebror ble født for p si det sånn. Lite strikketid nå hahaOj! Wow! Så flink du er! Skal si du har jobba på! Veldig fine drakter!
Ja, veldig stor forskjell fra rett før fødsel og tiden etterpå! Minste min skal ha en puttyromper om det ikke blir for varmt. Eldste skal ha en selvkomponert strikka «beltestakk» som matcher min. Mens mellomste får en bunad hans far brukte som barn. Jeg tar selv på meg beltestakken. Bare tar av søljene, så er skjorta helt åpen og jeg kan slenge ut en puppTusen takk! Det var bra jeg gjorde de ferdig før lillebror ble født for p si det sånn. Lite strikketid nå haha

Så fin!!Ja, veldig stor forskjell fra rett før fødsel og tiden etterpå! Minste min skal ha en puttyromper om det ikke blir for varmt. Eldste skal ha en selvkomponert strikka «beltestakk» som matcher min. Mens mellomste får en bunad hans far brukte som barn. Jeg tar selv på meg beltestakken. Bare tar av søljene, så er skjorta helt åpen og jeg kan slenge ut en pupp![]()