17.mai antrekk

Lille.meg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Oktoberbarna 2021♡
Junibollene 2023
Hva skal dere ha på dere på 17.mai? Finner ikke noe å ha på meg.. trenger litt inspirasjon:-)

Jeg skal putte magen under Nordlandsbunaden min. Håper ikke den vokser voldsomt mye mer på 17 dager nå :hilarious:
For jeg prøvde den her om dagen, og jeg heiser den akkurat over magen nå, så stramminga ikke er over magen, og da passer den :hilarious:

Her er alt avlyst uansett, og TAKK for det.
Tradisjonell 17. Mai feiring forsøker jeg å unngå til enhver pris.... Vi pleier grille og spise is med familie istedet.
Men mange kjoler går greit over magen, og evt pene tunikaer. :)

Jeg tror jeg ville kommet meg inn i bunaden i år, men jeg dropper det. Alt for mye styr å fikse skjorta når det ikke skjer noe :) Vi skal feire sammen med ei venninne av datteren vår og foreldrene, eller svigermor hvis den planen skjærer seg. Så det blir en veldig rolig dag i år.
Jeg skal ha på meg en sort mammakjole (ser ikke ut som en mammakjole) fra Asos som jeg hadde fra sist graviditet :)

Jeg vokste ut av bunaden min for to år siden og har enda ikke «slanket» meg inn i den, så den får henge minst ett år til :p men jeg tenker jeg skal unne meg en fin ny kjole jeg, en som kan framheve bumpen litt og samtidig brukes etter graviditeten :D

Jeg vokste ut av bunaden min for to år siden og har enda ikke «slanket» meg inn i den, så den får henge minst ett år til :p men jeg tenker jeg skal unne meg en fin ny kjole jeg, en som kan framheve bumpen litt og samtidig brukes etter graviditeten :D

Ja, det jeg å vil ha:-) men har endel håndtak på hofta, så ser ikke bra ut i stramme kjoler/kjoler som sitter rundt hoften..:-/ men har ikke funnet noen kjoler på butikkene her:-/

Jeg har en Aust-Agder (Åmli) bunad jeg arvet etter min mor, men den er ALT for stor i puppene og tror ikke jeg har lagt på meg så mye der oppe (enda)... Så håper å finne en kjole i skapet evt i butikk og håpe at folk skjønner jeg viser baby jump, ikke mat-baby bump;)

Ingen 17-mai feiring her, annet enn at vi skal ut og spise mat.

Har kjøpt noen gravidkjoler fra H&M og mamalucious. Så blir en av de:)

Back
Topp