17. mai-antrekk

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva skal dere ha på 17. mai? Kan jo definitivt ikke ha på bunaden min [emoji23] skal i konfirmasjon i helga også..

Hva skal dere ha på 17. mai? Kan jo definitivt ikke ha på bunaden min [emoji23] skal i konfirmasjon i helga også..

Hvis du scroller litt lenger ned så er det en tråd som heter akkurat det samme[emoji4] der kan du hvertfall se hva folk har skrevet tidligere, men sikkert flere gode tips som kommer nå som det nærmer seg mer [emoji4] Her har ikke bunaden passet på flere uker, då blir en enkel og behagelig svart kjole for min del:)

Jeg fikk utrolig nok på meg bunaden, så her skal den på til konfirmasjon i helga. Da er jeg i uke 29+0. Krysser fingre for at den kommer på til 17.mai også, men har alternativt antrekk hvis det ikke skulle gå! :D

Hvis du scroller litt lenger ned så er det en tråd som heter akkurat det samme[emoji4] der kan du hvertfall se hva folk har skrevet tidligere, men sikkert flere gode tips som kommer nå som det nærmer seg mer [emoji4] Her har ikke bunaden passet på flere uker, då blir en enkel og behagelig svart kjole for min del:)

Den har jeg iiie sett, har sjeldent tid til å scrolle i gamle tråder [emoji28] men da skal jeg sjekke - takk for tips!

Back
Topp