17 mai antrekk?

Lykketroll89

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hva skal dere ha på dere? Bunaden min kommer jeg ikke inn i :(
Så ser etter en kjole eller en fin topp/bluse. Har dere funnet noe?

Dilemma her i gården også.. Jeg aner ikke.. frøkna og gubben er ihvertfall klare klesmessig, så bare meg igjen..

Kjoler som går inn under puppa og som enten er vide under eller stretchy, er jo veldig kjekt. Selv har jeg et par slike kjoler som passer til 17. mai. Skal jobbe halve dagen, så det blir ikke så lange feiringen på meg da.

Hååper å få pressa meg inn i bunaden, men usikker på om beltet passer da det har vært ganske trangt tidligere år[emoji28] skal egentlig på jobb, men spørs vell om sykemeldingen blir utvidet eller ikke[emoji85]

Jeg satser på å klare å skvise meg inn i bunaden, må bare få gjort noe med beltet, for det var altfor trangt ifjor til og med! Finne et elastisk ett kanskje, hehe :p rekker ikke ordne noe ordentlig, men å tråkle på sølvet på et tøystykke skal jeg få til.

Hei ingen anelse! Sliter med at jeg synes det er for kaldt for kjole stort sett, og nå passer vel ingen av de vanlige klærne mine uansett... Så jeg er helt blank, og vil helst ikke bruke masse penger på klær...

Har tenkt å prøve meg på en av Celina kjolene fra floyd, syns de er så flotte [emoji7]
Bunaden var akkurat for liten

Kommer heller ikke inn i bunaden, så blir en av gravidkjolene jeg har liggende[emoji4]

Jeg gjorde et impulskjøp på Zalando i dag, og kjøpte en kjole der. Håper at den passer ;) En fotsid kjole som går inn under puppene, og uten noe som strammer rundt magen. Satser på at det blir bra! Håper den er lang nok til å kunne skjule joggeskoene! :p

924D1DAD-B1D2-47E4-9B5F-33D3657A15D4.jpeg Hvilken Celina kjole har dere da? Fant mange med mønster, men ble litt mye blomster. Denne mørke var liksom mer hverdags enn fest :p

Back
Topp