17 mai antrekk

Minsten får arvet bunad fra storebror, og han tenker jeg tar dress han har arvet :-)

Bunad (ikke ekte) som mamma kjøpte til henne for lenge siden. Det er litt stor til henne, men det får gå. Hun er så tynn, men går fint når man strammer forklet:)

Har faktisk mitt eget antrekk klar før snuppa i år!! Haha men det er fordi jeg måtte bestille på mama licious. Til magen:) Jeg vurderer name it festdrakt men synes det er mye penger kun for en dag. Hun har flere nye ubrukte kjoler hun heller kan bruke:)

jeg skal ha bunad (om jeg kommer meg oppi den da, krysser fingrene), samboer har alltid dress :) sønnen vår kommer først i september, så om jeg klarer å få på meg bunad så er det vell nesten som om han har på seg bunad også? hehe ;)

Aner ikke.. Hun er så liten foreløpig så klarer ikke se for meg hvilken str hun kommer til å bruke.

Jeg skulle gjerne gått med sognebunaden min, men spiste på meg 10 kg i svangerskapet så tror ikke jeg kommer inn i den lenger..

Vurderte å kjøpe festdrakt, men så fikn vi et kjempefint sett med klær i gave, det er en mørkeblå bukse med seler og en blå og hvitstripete genser. Tror ikke jeg legger mer energi og penger i det i år ;)
Storebror på snart åtte skal få velge eget antrekk på senteret en dag.

Aner ikke... Kjøper sikkert en kjole til vesla på tre år. Lillegutt som er to uker får sikkert bare vanlig body og sparkebukse på.

Back
Topp