17.mai antrekk

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hva tenker dere å ha på dere på 17/mai i år?
:signs017

Og de som har født:
Hva tenker dere at babyen skal ha på seg?
Og hva med oss? Tviler litt på at jeg får presset meg inn i bunaden???:confused005

Jeg håper så inderlig at snuppa er ute, for første gang har samboer fått seg bunad, og da må jo frøkna ha det å, så ei venninne har sydd til henne...:) jeg tror faktisk at j skal kunne passe inn i bunaden j, min er litt stor fra før og har ikke vokst så mye mer enn magen..

Sent from my iPad using BV F

Her er planen å ha på bunaden, selv om termin ikke er før 23 mai, så er lillemor ute før 17. :-)
Lillemor har fått strikkakjole av ene bestemoren, så blir nok den på 17 mai, og dress på pappa'n og storebror.

Med termin den 14 ligger jeg garantert på fødestua den 17.. :rolleyes:

Neida, hvis jeg har født så er lillegutt såpass fersk at han skal få bruke hentesettet sitt. Tror ikke jeg kjøper egen bunad til de få timene han er våken og oppe fra vogna.

Tviler sterkt på at jeg kommer inn i bunaden, har tross alt gått opp 20 kg og 30 cm rundt magen..
Tipper det blir en sort kjole og blazer som jeg har brukt under svangerskapet, stæsjet opp med litt smykker.

Neste år derimot blir det søljer og broderier på alle mann :)

Jeg har bunad, men tenkte å amme og da blir det bare styr med bunad. Så jeg ser ann været den dagen, hva jeg går med. Kan jo være jeg har født rett før, og da er det ikke sikkert formen er noe særlig til å være ute å feire. Så i år er alt litt sånn vi ser det ann...

Til snuppa har jeg mammaen min kjøpt en kjole, men strømpebukse og trøye til!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har termin i slutten av mai, så satser på å ha på meg en mammakjole som jeg har bestilt fra mamalicious. Håper bare ikke beina kommer til å være alt for hovne :rolleyes:

Jeg tror jeg er sprenggravid på 17 - har bestilt meg en kjole fra ebay så hvis den passer så tenkte jeg å bruke den. Er babyen kommet så blir det nok ikke bunad for det er ikke særlig ammevennlig :p ImageUploadedByBV Forum1397662565.685764.jpg

Har mini komt ut før 17. (Termin 22. Så tviler) så blir det bunad på meg, og hentesett på lille. Har sunnmørsbunad, og den fungerer overaskende godt å amme i. Av med sølja, knappe opp i brystet og fra opp skjorta. Og med capen som ammetelt :D

Lang, svart kjole tenker jeg. Med god plass til magen ettersom lillebror i utgangspunktet skal komme i slutten av mai ;)

Bunaden passer, den hadde jeg på forrige helg. Men trønderbunaden egner seg ikke til amming :P Så blir noe enkelt her i gården.

Babyen får en søt sparkebukse med body under og en genser over. Hadde bunad på han første, fra Name It, men det var så mange knapper og styr når vi skulle skifte. Men søt var han jo! :)

Til meg selv, aner ikke. Har enten nettopp født (termin 11mai) eller veldig på overtid (skrekk og gru). Baby, hvis han er kommet ut er da uansett så fersk at jeg kommer ikke til å kjøpe noe ekstra å ha på 17mai. Pappa og storebror skal ha dress på seg :)

Har ikke helt tenkt på dette jeg, selv om jeg har termin 2. Mai! :o
Vel, bunaden min vil mest sannsynlig passe over magen igjen da (beltestakk), men den var allerede trang over brystet før jeg ble gravid. Hm... den er relativt ammevennlig, men tror nok jeg velger noe enklere om jeg finner noe.

Babyen vil jeg gjerne ha noe søtt og enkelt på, jeg aner jo ikke noe kjønn ennå, så det blir nok litt impulskjøp der :p

Skal bruke mamma sin graffer-bunad da min ikke er tilgjengelig for øyeblikket og ikke minst må sys ut litt da jeg ikke har brukt den på et par år tror jeg! :o får jeg ikke på meg hennes bunad så får vi ut og handle!
Veslegutt skal ha rød bunad fra name-it <3 <3 gleder meg så sinnsykt til å se han i den :D :D

Jeg tror jeg er sprenggravid på 17 - har bestilt meg en kjole fra ebay så hvis den passer så tenkte jeg å bruke den. Er babyen kommet så blir det nok ikke bunad for det er ikke særlig ammevennlig :p Vis vedlegget 57629

Har du link til den kjolen? :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet ikke om det blir så mye 17 mai feiring på oss. Må først se når fødselen blir. Sist var jeg ikke på beina før 2 uker etter fødselen. Mest sannsynlig så tar mine foreldre med ungene vist jeg ikke er i form :-)

Jeg har født før 17 mai så tror ikke jeg kommer til å bruke noe annet enn en hvit skjorte og prøve å finne en bukse jeg har fra før av som passer (om jeg er så heldig å gå ned en str eller to innen da). Siden jeg får en gutt så blir det bare en søt body og lue. Tror det er nok å styre med fra før av siden foreldrene mine skal komme på lunch:)

Back
Topp