17. Mai antrekk?!

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hva er planen deres jenter? :)
Jeg ønsker så veldig å bruke bunaden min i år, men har ikke turd å prøve den enda.. ;) Redd den kan stramme litt!
Noen som har prøvd sin, eller har andre gode ideer til pent antrekk?:)

Har jo lyst å gå med bunad, men vi får se om den passer :)
Hvis ikke så blir d nok kjole, eller skjørt med en fin topp og jakke til :)

Blir bunad :) Gikk med den i uke 28 med jenta mi, så skal klare å presse meg oppi den nå og :p sydde den ut når jeg fikk min første, og gikk en god del ned etterpå, så siden har den vært stor.. passer sikkert fint i år :)

Fant meg en fin kjole på vero modo for ikke mange ukene siden. Tenkte jeg kune bruke den i konfen i helga o til 17mai. Da jeg prøvde den her om dagen så jeg virkelig hvor mye magen hadde vokst :p Så nå håper jeg bare det går greit til søndag og at den kan gå på 17 mai:p Hvis ikke må jeg ut på shopping.

Jeg aaaaaner virkelig ikke :P Får følge med her og se om det kommer noen gode tips ;)

HAr et håp om at bunaden passer :-) Den er jo ganske høy i livet, så tenker at det går bra med litt mage. Er mer usikker på om den blir trang over brystet :-)

blir nok bunad på meg... når det gikk som det gikk, har Silje festdrakt. men litt koselig å ettersom snuppa mi får bunad i år, trønderbunad faktisk, strikket av bestemora.

Om magen fortsatt var på plass ville det nok blitt en sort og turis, litt middelalderinspirert todelt kjole... har et liv som passer med mage og et liv som passer uten kulemage. skjørtet er et omslagssirkelskjørt. kjolen ble sydd av samme dama som sydde brudekjolen min.

Jeg tror kanskje jeg skal ha bunad? Hvis ikke har jeg en kjole som garantert går, for den er så vid :) Men bunaden er egentlig for stor, selv om jeg har brukt den sånn så tror jeg helt sikkert jeg har plass i den nå og :)

Håper på at bunaden skal passe, men frykter at den vil bli for liten... Men har en enkel blå mammakjole som jeg har kjøpt på HM i bakhånd;)

Hadde egentlig planer om å bruke bunaden min i en konfirmasjon 4 mai, men magen har vokst så tviler på at jeg kommer inn i den. Jeg hadde problemer med nylonstrømpa mi i går. Skulle spille konsert og hadde tenkt å ha på bukse, men da strømpebuksa var så trang måtte jeg brette ned kanten og det så ikke ut... Endte med skjørt i steden.

Aner ikke hva jeg skal ha på meg. Har et par kjoler med høyt liv som jeg vet passer, så blir nok en av dem.
Frister jo litt å prøve bunaden, men tror den vil bli for ubehagelig og varm med tanke på kvalmen.

Bunaden går nok ikke dessverre.. Hat kjøpt meg et gravidskjørt så det blir å jakte på en bluse som passer til , og en kort gravid-type-"ala-chanel" jakke som jeg har kjøpt :) skal i komf neste helg så får teste det da ;)

Aaaaaner ikke, svartsekk sikkert :P

Prøvde bunaden idag, skulle fått den på meg hadde det ikke vært for at puppene mine har vokst... Myye! ;) jaja! Da blir det å finne kjole som passer:) Noe ideer på sted som selger flotte kjoler som ikke fremhever brystet for mye:)?

Back
Topp