17. mai-antrekk?

-LeneMor-

Glad i forumet
Jess, har dere 17. mai-antrekket klart?

Det har ikke jeg -så jeg trenger inspirasjon! :)

Eg har bunad men får den ikkje på.. Er litt glad i flaggfargene på 17nde. Tenker muligens kvit bukse (om eg finn ei som passer), marine topp med prikker eller striper og kvit dressjakke.. Men maxikjole i blått med kvit jakke og ev raude sko er også eit alternativ (meir behagelig sådan) Elsker denne, men den er litt i dyraste laget... Prøver og finne noko i same sjangeren! http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/denim-supply-by-ralph-lauren-100820/rouched-maxi-dress-600496-29/

oj nei det har ikkje eg tenkt på

eg har jo bunad, men tviler på at den passer i magen..isåfall kan eg glemme is, middag og brus :P

kommer litt an på tempraturen kanskje, men blir vel bukse/tights med en fin tunika over :) evt kjole med strømpe :)

SKA HEILT KLART HA BUNADEN :-) he allti irritert meg litt at ha he så høgt liv, heilt te eg vart gravide :-) nå vet eg an passe sjøl når eg e høygravide :-) ( men det ser rart ud då..

http://www.gant.se/kop/dam/klanningar/striped_dress_2/marine/?page=0&searchtext=&designers_id=&colourgroups_id=&Size=&price_id=&category_filter_id=

Med enten hvit eller marineblå kort strikkejakke til. Sko har jeg ikke tenkt på ennå....

Alternativt - avhengig av været - kan jeg kjøre brun skinnjakke til og brune skinnsandaler.

:)

Har ikke prøvd bunaden enda, men tviler på at jeg får den på! ;) ...så har med andre ikke peiling på hva jeg skal ha på meg! Funker jeans og en fin topp? :P

Men så greit då, Hanne2! :) Ka bunad du har forresten?

Hehe ser ut som om vi har kommet like langt da, Supermamma*
-her har jeg fri på onsdag, så da får jeg ta meg en hasterunde i butikkene å se om jeg finner noe :p

Antrekket er ikke klart. Bunaden kan jeg se langt etter i år :-)
Planen for 17.mai er ikke på plass heller. Så alt i alt-lite klar for nasjonaldagen i år ;-)

Oh, har utsatt i det lengste å prøve bunaden, men det KAN hende den går på. Var skikkelig stor og kraftig for noen år tilbake og la ut alt som kunne legges ut, noe som medførte at den var alt alt for stor i fjor etter at jeg var ferdig med slankeprosjektet mitt. Flyttet stølene på beltet da, så det er vel sikkert for trangt, men kan være bunaden går på. Hvis ikke, vet jeg sannelig hva det blir. Ikke melder de spesielt fint vær her i Trøndelag heller, så det bør vel ikke være alt for sommerlig.

Jeg vurderer en svart søppelsekk... Bare klippe hull til hodet og armene...! Har seriøst ikke noe pent å ha på! Heller ikke råd til å gå å kjøpe noe nytt :-/

Åh huff jeg har ikke peiling. Prøver å ikke tenke på det;-) Det er i tillegg meldt regn og vind, så jeg må jo skaffe en ytterjakke også som ser noenlunde ok ut. Er godt i hold og ingen av klærne passer lengre over magen. Så dette lukter kattastrofe laaang vei;-) Meeen ordner seg alltid;-)

Hehe off, ser ut som om vi er flere med samme problem her ja..

Kanskje vi alle bare skal gjøre som Lizz83, å stille opp i søppelsekk :p

Hadde det bare vært meldt fint vær, så hadde ikke "problemet" vært like stort :)

Back
Topp