17. mai antrekk

lillepiaa

Andre møte med forumet
Noen som har begynt å tenke på hva de skal ha på seg på 17. mai? Det har iallefall jeg.. Jeg kommer til å prøve vanlige maxi kjoler for å se om magen passer inn. Men må nok vente til nærmere mai for å begynne prøvingen, for magen vokser jo :) Var på H&M her om dagen å da fikk jeg øye på en søt sommerkjole (ikke gravid kjole) som man får plass til magen i :) Det er spesielt fint når man får sømmen under brystene :) Så man trenger ikke kjøpe dyre gravidkjoler som man ikke får brukt så mye.. Det er iallefall det jeg tenker.. :)

Har begynt å tenke tanken på hva jeg skal ha på meg. Kan jo ikke akkurat bruke bunaden med magen bulende som den gjør, og tviler på jeg får kneppet den under brystene. Så jeg ser det litt an, og må nok gå en runde eller to i butikkene før jeg finner noe som kan være passende.

Må nok se langt etter bunaden i år, ja... Det positive er jo at jeg slipper å pusse sølv og stryke skjorta... :p Har funnet en knelang, korallfarget kjole i blankt/skinnende stoff på Mango med stor vidde i. Kjolen har tynne stropper, så det blir vel en jakke over eller noe, om det blir kjølig.  Har i alle fall kjolen i bakhånd, om ikke noe annet skulle dukke opp. :) Skal i noen 30-års lag framover, og familieselskap, så kjolen vil i alle fall bli brukt uansett.

eg fant eg søt ferskenfarga kjole på salg i trikot-stoff, som kommer til å falle fint over magen, sjøl om den vokser til da

har ikkje tenkt på det enda eg igrunn, tror ikke eg kommer i bunaden, men skal no prøve, kan jo hende den går 

kom inn i bunaden sist noen uker før termin... gikk ikke i den fordiom. haha.. nok at den står ut bake altså ;) :p den har høyt liv, nordlandsbunad ;) så ikke uuuuut!!

Jeg har også sett flere kjoler på H&M som ikke er gravidkjoler og har kjøpt en kort grønn med lange ermer og så prøvde jeg mange av de jeg har fra før og det er flere av de som fortsatt passer. Får ta en reprøving i Mai, kan nok hende noen er for små innen den tid;)

Jeg har en kjole fra da jeg var høygravid sist, så bruker nok den... Er ikke en typisk sommerkjole, er lang og lilla med glitter, men får duge tror jeg...

Jeg har en herlig maxi kjole fra i fjor sommer,som har linning under brystene,som jeg tenkte å ha til 17 mai :)
En av beste veninnene mine gifter seg 14 dager før termin,og da trenger jeg en ny kjole til da,en som er penere liksom.
Jammen ikke lett :p

Jeg kjøpte meg en kjole for en liten måned siden. Den hadde jeg tenkt skulle passe både til bryllupet jeg var på i helga samt 17.mai. Haha, jeg må nesten le. I går satt den som et skudd, men jeg er redd den blir for vulgær på 17.mai. Det er rart med det, men alle gensre og kjoler blir liksom kortere og kortere. Så jeg må nok finne meg en ny til mai gitt ;)

17. Mai feires i bikini nedi Bulgaria :D så blir nytt å spennanes, glede meg veldig :)

Back
Topp