17 mai antrekk!

QueenP

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Hva skal dere og småttisene ha på dere på 17 mai?:)

Her blir det bunad på både meg og Mathilde:) Jeg fikk ikke brukt den ifjor pga amming, så i år skal jeg bruke den! Og lille snuppelura mi måtte også få i år. Så får vi brukt sølja hun fikk til dåpen sin også:)

Thejohan skrev:
Jeg skal ha bikini og ungene badedrakt siden 17.mai feires i Tyrkia i år! emoticon

Jada jada! Trenger ikke gni det inn!! Hehe

Håper dere får en flott tur!:)

Jeg har løkenbunaden min som jeg skal prøve å klemme meg inn i, og har kjøpt festdrakta fra name it til theomann!

Jeg er litt usikker på om jeg skal ha på meg bunaden eller en kjole, har veeeldig lyst til å ha på bunaden, men jeg har desverre lagt meg ut litt over ryggen så den er veldig lite behagelig å ha på, får gnagsår vad armhuleneemoticon

Lillegull skal ha på seg matroskjole i år:) Men skal gå til innkjøp av nyt garn så hun kan få seg ny bunad til neste år:)

her skal jeg ha bunad, pappa dress og lillegutt skal få lov å ha på seg matrosdressen sin. Han kommer til å bli sååå nydelig i den! emoticon

Jeg skal kjøpe meg ny kjole, ikke helt bestemt hvilken enda :)
Melissa skal ha bunad, og pappan skal ha dress :)

på 17.mai blir det bare jeg og leo som er våken på formiddagen, min kjære har hvert på nattevakt..  kansje bare drar tel mamma..

Kystdrakten på meg og bunad på snuppa :)
Stein Tore vet vi ikke enda, se om vi finner en dress eller noe :p

Forhåpentligvis blir det bunad på meg(ikke prøvd den siden en stund siden jeg ble gravid, håper den passer!) Regner med sambo har på dress, og lillegutt må vel få seg en slags festdrakt eller matrosdress :) Kanskje en idè å stikke til byen en tur etter jobb i morgen, før det blir helt utplukket! :)

Back
Topp