17- mai antrekk

ntb09

Flørter med forumet
Flere som sliter med antrekk?
Aner ikke hva jeg skal ha på meg...
Hadde egentlig en kjole klar, men det er mmeldt regn...

Noen med glupe ideer?[:-]

Traska rundt i butikker i går... ingen lett sak....
Men fant meg ei hvit lin bukse på HM som ikke kostet all værden heller. Blir den og så en eller annen tunika med en topp under. Prøvde en knall fin en på B.young, lys rosa og så lurte jeg på ha en mørk rosa topp under. Enkelt og greit. Bunaden får et friår i år, om jeg ikke bruker den i dåpen da [:)]
Gidder ikke å bruke så mye penger på det.

Huff -orker ikkje å tenke på det engang[8D] men må vel snart begynne tenker eg[:)]

17 mai ska feirast innendørs foran tv eller noge i år...d e mldt kaldt og guffent ver i tillegg..åsså har eg isje helsa t å stå å se på noge tog heller så 17 mai drite eg i dette året [:D] deilig å bare gå i daffekler den dagen!!

kjøpte meg en blå topp på HM her om dagen, men er slettes ikke sikker på at jeg kommer til å bruke den..
trøster meg med at vi er i den lille bygda min sambo kommer fra og at det er lite kjentfolk her uansett, så jeg gir egentlig litt katta.. [8D][8D]

Jeg trodde jeg hadde antrekket klart, helt til jeg prøvde kjolen i går...
Ja, den har høyt liv og magen fikk plass, men så var det disse puppene da...
Og fargen stod ikke helt i stil med mine bleke armer og ben. I tillegg så er det spådd surt, kaldt og fare for regn så da blir kjolen noe bar...blæhhh!
Har maaange kjoler, og er et par andre jeg kan bruke, men her blir det antagelig en fin tunika og tights og litt bling-bling, så tror jeg jaggu det blir 17 mai i år også[:D]

her blir det å presse på seg bunaden [8D] Fikk den på med et nødskrik! Haha[:D]

Kjøpte en mammatunika på hm og skal ha en tights til og støvletter. Vet ikke hvilken jakke jeg skal ha over da[8|]

Jeg var så heldig å fant  hele TO kjoler på Henrik`s/ Donna bianca i går på 50% [:D]

Følte meg faktisk fin i de også så her her kjole krisa løst!

Tights og Tunika er jo ålreite plagg, jeg har gått veldig mye med en lang singlet i en eller annen freesh farge for så å ha de lange gode tynne genserene fra bik bok utenpå i hvit, og så et langt fint smykke og en kul skinn jakke f eks.

Og så med noen blanke eller litt fine tights!

På bik bok som sagt har de noen lange fine gensere med og uten striper som er superfine til en kul tights og f eks en blazerjakke utenpå- noe som også er det hotteste i moteverden Frankrike for øyeblikket[;)]
Så jeg har anskaffet meg tre slike gensere:
http://www.shrinkpictures.com/processed/php8vqBay_c2AM.jpg

Jeg har den som er avbildet, pluss en med blå striper og en ensfarget hvit. Anbefales veldig!

Har faktisk brukt en når jeg skulle ut på middag og lyngbø show.[;)]

jeg var på shopping runde igår og fant 2 mamma kjoler på hm og en lekker knall rosa lang tunika på kapphal så den kles krisen er heldigvis løst=)

eg e så lei meg for eg ikke får på meg bunaden.. er liksom den første 17mai i et nytt fylke, så hadde jo vært kult å hatt på meg bunaden som er fra rogaland<3 men men, var å shoppa en søt kjole i går, så blir vel den[;)] hvis ikke eg trikser med å sy ut bunaden litt da, får se[;)]

Back
Topp