17 mai antrekk til barna

Looney

Forumet er livet
VIP
Hva blir det i år?

Dritt lei bunad og lignende, og usikker på om jeg gidder kjøpe dress. Da har jeg et problem? Gode forslag mottas med takk

SKal dessuten i to konfimasjoner i begynnelsen av mai også, og trenger antrekk til Nicholas da og[&:]

Jeg synes guttunger i penbukse, skjorte med evt vest og slips er bare nydelig.
Da kan du lett forandre antrekket ved å ta bort vesten, et nytt slips osv.

Enig med Fruen. Lurer på hva jeg skal finne på til lillemor og. Hun skal ikke i noen konfirmasjoner i år, så jeg gidder ikke kjøpe bunad tror jeg. Prøve å finne en fin kjole, jakke og sko...

Her skal begge 2 ha bunad på seg[:)] Jeg selv skal nok ha noen finklær for jeg skal ikke ha bunad[:)]

Ida skal vel ha julekjolen, og Tobias juledressen. Tror jeg. Gidder ikke kjøpe nye finklær til dem så lenge de har noe fra før som passer [:)]

Begge skal ha bunader etter meg, tror ihvertfall lillemor har vokst inn i den minste nå [:)]
N kan vel ha svart bukse og hvit skjorte om du ikke orker kjøpe dress, looney?

ORIGINAL: papayamammaen

Begge skal ha bunader etter meg, tror ihvertfall lillemor har vokst inn i den minste nå [:)]
N kan vel ha svart bukse og hvit skjorte om du ikke orker kjøpe dress, looney?

Det går seff ann ja[:)][:)]  Han pleier liksom ha pen bukse, skjorte og v-halv genser over der men det blir sikkert varmt i begynnelsen av mai. Hmmm....

Lillesøster skal ha på seg strikkekjole, og Mathea skal ha blå matroskjole [:)]

Jeg tror nok jeg kommer til å falle for fristelsen å kjøpe bunader altså.

thomas får nok bunad, men maria skal være rosaruss[:D] gleder meg til det! veldig stas[:D][:D]

bunad på meg og jentene!!!
Synes det er flot med gutter i bunad eller med skjorte og slips!!

Det blir dress i en konfirmasjon og bunad i en annen[:)][:)]

Hva jeg ender opp med til meg selv vet jeg heller ikke. Har ikke lyst til å ha på bunaden min nemlig[&:]

Hannah skal ha en lilla og hvit penkjole, med lilla genser og lilla tights til. Hva lillegutt skal ha på seg aner jeg ikke. Men bør vel finne noe, så kan han ha det samme i dåpen som er uken etterpå.

Back
Topp