17. Mai ☺️❤️

Gratulerer med dagen! Alt for varmt for bunad her, så god unnskyldning til å ikke teste :p med sølje på omslagskjolen og i ørene får det bli nærme nok!

Gratulerer med dagen! Alt for varmt for bunad her, så god unnskyldning til å ikke teste :p med sølje på omslagskjolen og i ørene får det bli nærme nok!
Høres veldig fint ut det også :love017

Eier ikke bunad :( men har fine sommerskjoler som jeg skal ta på meg dom jeg bestilte ❤️ den passet heldigvis. Venninna mi klarte ikke å få den på seg :laughing002 :laughing002 :laughing002
Kjempefin kjole!! Bra den passet!! ☺️❤️ Har hun samme kjolen? Jeg fikk på meg bunaden da jeg var 12 uker med datteren min, brukte en sånn bh-forlenger i livet bare så gikk det :laughing002 men nå er det ikke mulig selv med forlengelse haha. Har kjøpt meg denne kjolen da og føler meg fin i den ☺️
1000049684.png

Gikk på uten problemer har ikke tatt mye på meg heller og den eneste "stillingen" som er greit for tiden er stående eller gående...

Bunaden var på fra 11-17,nesten heteslag men såå verdt det når den endelig passet igjen ♡. Gått ned en del kg siste året så den måtte på i år, den er heldigvis laget så den presser "over" magen så det gikk fint :D. Litt stramt men funka i år!

Gratulerer så mye med dagen :)

Tusen takk ❤️❤️❤️
Noen andre som har klart å få på seg bunaden? :smiley-ashamed004:laughing002
Faktisk, ja!!! Holdt på å smelte i hovedstaden, men veldig stas. Har en bunad hvor livet sitter rett under puppene, så måtte bare flytte litt på et par hemper for å få plass til litt pupper, så var vi good!

Null bunad her, kjole fra 9-14, behagelig lin sett resten av dagen, men ellers en vellykket dag for store og små! Jeg er utslitt og skal sove leeenge i morgen :p

Back
Topp