Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sjans i havet hva med deg?Tusen takk
Noen andre som har klart å få på seg bunaden?
Eier ikke bunad men har fine sommerskjoler som jeg skal ta på meg dom jeg bestilte den passet heldigvis. Venninna mi klarte ikke å få den på segIkke sjans i havet hva med deg?
Høres veldig fint ut det ogsåGratulerer med dagen! Alt for varmt for bunad her, så god unnskyldning til å ikke teste med sølje på omslagskjolen og i ørene får det bli nærme nok!
Kjempefin kjole!! Bra den passet!! Har hun samme kjolen? Jeg fikk på meg bunaden da jeg var 12 uker med datteren min, brukte en sånn bh-forlenger i livet bare så gikk det men nå er det ikke mulig selv med forlengelse haha. Har kjøpt meg denne kjolen da og føler meg fin i denEier ikke bunad men har fine sommerskjoler som jeg skal ta på meg dom jeg bestilte den passet heldigvis. Venninna mi klarte ikke å få den på seg
Den var kjempefinKjempefin kjole!! Bra den passet!! Har hun samme kjolen? Jeg fikk på meg bunaden da jeg var 12 uker med datteren min, brukte en sånn bh-forlenger i livet bare så gikk det men nå er det ikke mulig selv med forlengelse haha. Har kjøpt meg denne kjolen da og føler meg fin i den
Vis vedlegget 435302
Absolutt ikke… magen har blitt så stor at folk tror jeg har termin en gang ila sommeren…Tusen takk
Faktisk, ja!!! Holdt på å smelte i hovedstaden, men veldig stas. Har en bunad hvor livet sitter rett under puppene, så måtte bare flytte litt på et par hemper for å få plass til litt pupper, så var vi good!Tusen takk